Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RQS Critical af in dwc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: RQS Critical af in dwc

    Korting op 420shop
    IMG-20230318-WA0023.jpg
    Goed ik snap dat je normaal gesproken een kweek verslag bij de eerste week begint maar ik wou dit toch graag even delen zodat ik in de toekomst hiernaar kan verwijzen.

    Deze plant is nu ongeveer 3,5 maand oud (1dec was die boven) en dit is zijn laatste week (staat nu op alleen nog water geen voedingsstoffen meer) maar deze hele run is nogal een ding.

    Deze kweek begon ik als mijn eerste hydro run na hiervoor op grond gekweekt te hebben.
    Ik ben gestopt met grond omdat ik dat simpel weg niet goed kon krijgen.

    Mijn setup waar het mee begon is de single bucket van growrilla kit waarvan ik direct de pomp heb vervangen door een 5 liter per minuut. Deze kit is geplaatst in een 60x60 tent met de spiderfarmer sf1000 (100watt) er boven. Kwa voedingstoffen heb ik de 3 flessen van ghe (tripart florabloom floramicro en floragrow)
    En een dag nacht ritme van 18/6

    Mijn verwachtingen waren niet zo heel hoog gezien mijn ervaringen met de vorige runs. Deze manier van kweken bleek iets succesvoller dan verwacht in zover zelfs dat ik na een maandje of 1.5 me ernstig zorgen begon te maken. De plant begon over de lamp heen te groeien en ik kreeg de tent bijna niet meer dicht.
    Uit eindelijk besloten te upgraden naar een gorilla 120x120 zodat in elk geval de run af kon maken. vandaar ook die rare combinatie kwa lamp en tent.

    Ik ben me ervan bewust dat er veel dingen beter hadden gekund maar voor de allereerst run ga ik zeker niet klagen.
    Voor de volgende run heb ik grote plannen en ik heb onderandere contact gehad met de mannen van growrilla om samen een systeem te bedenken om deze huidige single bucket kit uit te breiden maar daarover in het volgende verslag meer. Daarnaast wil ik over naar scrog (dubbel) en de lamp upgraden na de eerste weken naar een sf4000 (400w 120x120 foodprint).

    Mensen die zich afvragen waarom autoflower is eigenlijk heel simpel ik kan er aan werken wanneer ik wil aangezien ik ten allertijden de lamp aan kan zetten zonder de bloei te verstoren.

    Met vriendelijke groet,
    Steamboat

    #2
    Wat een mooie plantješŸ˜.

    Is het stressen om die op te heffen om het water te verversen?

    Veel succes met de kweekšŸ˜‰

    Comment


      #3
      Allereerst bedankt!!

      Ik hoef gelukkig die plant niet op te tillen ik heb namelijk de gravel pomp van superfish gekocht. Dat is een hand pompje waarmee je (na hem een beetje aangepast te hebben) de bucket via die groene slang kan leegzuigen

      Comment


        #4
        Wat een beest hahahaha

        Comment


          #5
          ziet er goed uit

          Comment


            #6
            Yo SteamBoat, ik heb deze pot van Growrilla ook voorbij zien komen.
            Waren de waardes van het water redelijk stabiel en hoe veel dronk deze boom per dag? Hoe vaak moest je het water verversen? Zo veel vragen haha.

            ' edit' Ik zie nu je vervolgtopic met uitbreidingsset.

            Comment

            Bezig...
            X