Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 X White widow (Barney's farm)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Enkel beetje spijt dat ik ze niet apart in pot heb gestoken maar OK.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      2 x 20 liter bouwemmer, 10 liter kleikorrels en 1 slab per emmer en gaan.

      Er past een plastic taartstolp van 30 cm onder als opvangbak.

      Das mijn opstelling.

    #17
    Bedankt voor de tips steeds. Ben dom geweest om ze samen in 1 bak te zetten. Ze groeien elkaar in de weg. Dus beetje getrained vandaag. Blad weggenomen, ze uit elkaar geplooid ook.

    Ik merk dat ik minder geduldig ben en wordt om te scroggen als vroeger.


    Blad wordt lichter, want heb ze 6 dagen op louter water gezet (ik was ff niet thuis).

    Vandaag terug bijgevoed, en ik wacht nog een weekje af.

    Daarna zet ik de boel in bloei. Als het net niet volraakt, tant pis.

    Comment


    #18
    Heb ivm huisbaas die langs kwam ff moeten opruimen.... Ze hebben enkele dagen in garage gestaan.

    1 gestorven.
    Hier staat de andere net terug in het hokje. Die zal ff moeten recuperen denk ik. Maar ziet er desondanks wel goed uit vind ik.

    Eerste bloeiharen nu, schiet wel mooi de hoogte in.

    Wat denk je voedingsgewijs? Vorige keer ging het hier op dit ogenblik fout.
    Attached Files
    Last edited by Jonathan666; 24 February 2024, 19:17.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Hangende bladeren. Is foto genomen juist wanneer de lichten aangaan? Voelen de bladeren zwaar aan?

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Omschrijf even wat je hebt gedaan met licht en water/voeding en eventueel kacheltje.

      Hoelang 12/12.

    #19
    Waarom is de ander gestorven? Je hebt uw tent even verplaatst of wat heb je gedaan?

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Garage schrijft die toch. Met die temperaturen buiten kan ik me er wel iets bij indenken. Meeste garages zijn niet goed geïsoleerd.

    #20
    Hey.

    Foto van hierboven is toen de plant net terug in de tent stond na drie-vier dagen in de garage te staan in de koude.

    Tweede plant is ineens gestorven, door koude, teveel te trimmen, ik weet niet goed.

    Nu 1 week 12/12 .

    Voeding zit nu op preflowering stage.

    Geen kacheltje.

    Ik post binnen een weekje terug, denk wel dat de plant ga knallen.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      In de garage stond ze ook toch onder een lamp hoop ik met hetzelfde lichtschema/lamp (anders perfecte situatie om herma’s te kweken)

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Ik zie dat de lampen afliggen in de eerste twee foto’s. Dus hangende bladeren kan normaal zijn, even checken paar uur als de lamp aan ligt dat de bladeren niet hangen.

      De rust uren/licht schema van de plant respecteren (zoals mijn vorig bericht al toont ivm hermas). Heb je die plant uit uw tent genomen en gewoon in het donker ergens in een hoek geduwd (of wat mogen we beschouwen met in de garage gezet en nu terug in de tent?)

      Door de koude kan uw plant wat stagneren terwijl die juist in een groeispurt zou moeten zitten. Nu met 50% van uw planten weg moet die 50% meer opvullen van uw tent wat dus niet idealiter is.

      Als de bladen niet hangen paar uur na dat de lampen aanliggen zou ik lst of scroggen zodat uw plant toch nog zoveel mogelijk ruimte in neemt.

      Mss na een paar dagen recovery de grote bladen die andere toppen bedekken en je niet onder de bedekte top kan onder tukken af doen zodat die top licht krijgen om te groeien.

      Uw bezorgtheid omtrent voeding gaat wss over uw laatste foto. Normaal gezien als onderaan de plant de bladeren vergelen komt dat op een voedings te kort. Maar even eeb kleine kant tekening. Ik geloof dat dat verdort blad geen licht kreeg omdat dit door andere delen van de plant afgeblokt werd, dus niets mis mee😉.
      Normaal gezien lollipop ik dat weg maar uw plant mss iets laten recoveren raad ik aan dus nog even geen lollipop als je dat van plant waart.

    #21
    Nee ze stonden onder geen lamp of niks. Ik hoop op geen herma's alvast. Het is geen ideale kweek alvast.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Wordt checken op bananen en balzakken in het begin van bloei al zou ik de stekker dan uit trekken omdat die gemakkelijk gemist kunnen worden. En 1 beetje stuifmeel kan een hele tent vol zaad zetten.

      Op de laatste 2 weken van de bloei kan het minder kwaad omdat er te weinig tijd is om zaad te vormen.

      Tenzij dat je een experimentje wilt natuurlijk. Dat zaad kan je niet gebruiken want die zullen hoogst waarschijnlijk terug hermas maken.

      Dusja wordt hopen dat die niet herma wordt en dagelijks checken ik zoek nog even een foto van mannelijke delen van een plant voor jou.

    #22
    image.jpg​12345

    Comment


      #23
      Ballen. Waarvan paar open gegaan

      image.jpg

      Comment


        #24
        Onderste helft zijn bananen.

        image.jpg

        Comment

        Bezig...
        X