Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eb en vloed. Anesia seeds orignal gorilla #4 en frozen black cherry

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Eb en vloed. Anesia seeds orignal gorilla #4 en frozen black cherry

    Korting op 420shop
    Hallo. Nieuw kweekje met plagron hydro voeding en green sensation op rotswoll gepland.

    Deze keer iets sterkere soortjes. Voor de eerste keer zal ik mij aan een gorilla genetica proberen. Hopelijk geen herma’s🤞.

    Original gorilla Groups een sativa dominant soortje die tot 33% thc kan gaan.

    De ander is een paars/zwart soortje dat indica dominant is en tot een thc gehalte van 35% kan gaan, Frozen black Cherry.

    Het idee is om niet mijn hele tent in 1 keer te hoeven oogsten en mijn werk wat te kunnen verdelen in 2 oogsten.

    Click image for larger version  Name:	image.jpg Views:	1 Size:	190,7 KB ID:	1867595
    Last edited by NewNoobie; 2 weken geleden.

    #2
    Sex: 3 feminized seeds Yield: 500-550g/m2 • 600 g/plant Genetics: mostly Sativa Flowering time: 9 weeks Outdoor harvest: mid of octobre suitable for indoors and outdoors Height: 140-180 cm • 160-250 cm THC: 33% Aromas/ flavors: Pine, candy

    Comment


      #3
      feminized seeds 20% Sativa, 80% Indica yield indoor: 550 g/m2 yield outdoor: 1000 g/plant flowering time: 8-9 weeks THC: up to 35% aroma: cherry, sweet

      Comment


        #4
        Nice, succes maar weer!
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Bedankt😊

        #5
        Leuke soortjes NewNoobie, en die Original Gorilla is lekker snel voor een Sativa zeg.


        Ik volg, veel plezier met je kweek!

        Comment


          #6
          Even terug wat stres, het wordt een sog maar ik heb een vloedtafel van 80 op 80 in een tent van 120 op 120 per tafel.

          Dus moet ik per zijde 20 cm over mijn vloedtafel groeien. Ik denk om te toppen zodat aan iedere zijde minstens 1 tak weg groeit van de tafel.

          Maar aan de andere kant de bedoeling van een sog is om zo snel mogelijk te switchen op 12/12 maw liefst zonder training.

          Hmmm wat meer opzoekwerk om een egaal oppervlakte te creeeren

          Comment


          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Babz dat is een mogelijkheid😁.

            @Rreppellsteeltjam idd, wat kan ik zeggen😅ik denk graag vooruit voor de problemen er zijn😅

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Koop dan een grotere vloedtafel, ze zijn er in 100 x 100cm en zelfs 120 x 120cm.

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Hork true.

            Maar even genoeg geinvesteerd anders betekend het meer plantjes en nu kan ik er mijn ontvochtiger nog in kwijt wat wel handig is in bloei.

            Ook een test gedaan die verbruikt nagenoeg niets als de vochtigheid in het instellingen bereik ligt.

          #7
          Zaadjes ontkiemt van gisterenavond succesrate 88,5%.

          Waren wel al met een lang worteltje (1cm en langer) aan hopelijk heb ik ze niet beschadigd met in de rotswol te steken. Overige percentage terug naar de ontkiemingsplek.

          Vraag me af of ik op een manier dat worteltje niet recht kan laten ontkiemen zonder bochtjes. Nuja anyway telaat voor nu.

          Nu wachten op de geboortes.

          Comment


          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Ding is gwn om zeker te zijn of ze uitkomen bovengronds ontkiemen, ik weet dat je het rechtstreeks kan maar ik ben wat ziek en het is wat sneller gegaan dan verwacht.

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Gaatje aan de andere kant maken met spanning zoeker, nat maken en 24 uur laten staan, ontkiemd zaadje op de kop er in met een pincet, gaatje dicht maken met wat steenwol.

            Belangrijk is nu: dat steenwol mag niet te nat zijn anders krijg je wortelrot!!!!

            Beste is op kleikorrels zetten en net boven de waterlijn houden.

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Bedankt

          #8
          29/04/2024

          Nieuw zaadje ontkiemt. Succesrate ontkieming is nu 92,3 procent. Van iedere soort heb ik een zaadje in reserve dus hopelijk nog 1tje van de gorilla glue die uitkomt. Ik heb het papier wat vochtiger gemaakt.

          Oja ik weet niet of ik het al geboortes kan noemen maar een aantal steekt het zaadje al boven de grond maar de lob blaadjes zijn nog niet open dus de bevalling is vollop bezig 😊.

          Lampje staat al aan op een 25 tal cm straks eens opmeten zodat die niet te dicht staat. Power op 30 procent onder de FC4800 lamp.

          Dit forum is niets zonder fotootjes die komen nog.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Effe drupje water op het koppie doen.

          #9
          30/04/2024

          De geboortes👶

          image.jpg

          Comment


          • stef273
            stef273 commented
            Editing a comment
            Congrats!🥳😊

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Thnx de laatste dat gepland is zijn kopje aan het rechtzetten boven de grond. Ik wou gwn dat mijn 2 extra zaadjes uitzouden komen nog😅

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Speciale tak van onze hobby dat steenwol. Proficiat!

          #10
          Een keer de rotswolletje oogehoffen. 2 zijn er al door heen gegroeid en 1 is volledig de wortel met moeite in de rotswol maar gaat er direct uit deze wat ertegen geduwd ik weet slecht om wortelhaartjes aan te raken maar mss groeien er zo wortelhaartjes terug in de rotswol.

          Verder nog tweezaadjes die moeten uitkomen. Ik weet van mijn bruce banner dat ik er een hoop had en die kwamen dan achteraf wel uit wat ik dan maanden te laat zag. Dus dat wordt weer wat opzoeken wat ik kan doen om het proces te verbeteren. Vnvd mss eens nat in een papiertje tussen borden leggen op de verwarming. 2 meer plantjes zou gewenst zijn

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Waterstofperoxide in het glas 1/3 glas van 3%.

            Zaadje opschuren in glas met fijn schuur papier

            Of in natte tissue in afgesloten container op een warmtematje 28°c, lukt tot nu toe 100%

            Effe ander nat blokje open maken en om de wortel heen vouwen.
            Last edited by Rreppellsteeltjam; 2 weken geleden.

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            De zaadjes liggen nu op de verwarming in een plastiek zakje tussen onder een vochrtg papier. Ik zal de thermostaat wat hoger plaatsen zodat dat zaad wat warmer krijgt nu is dat 20 graden.

          #11
          2/05/2024

          Nog een nieuwe geboorte. 2 laatste zaadjes ontkiemen nog steeds niet😢

          Comment


          #12
          8/05/2024





          Ze zien er wat bleekjes uit. Ik denk dat ik eens ga beginnen met ze in de startercubes te steken onder voeding van 1.4 en pH5.0 (om de blokken af te zuren.

          image.jpg
          image.jpg
          image.jpgimage.jpg

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Van niks naar 1.4 is veel.

            Begin eens met rhizotonic en calmag op 0.4 + ec kraanwater.

          #13
          10/05/2024


          Lui geweest en het resultaat, hangende blaadjes en gele lobblaadjes van ondervoeding.

          Vanaf morgen zal ik de eb en vloed tafel in aanleggen. We gaan met pH+ werken zodat ik het voorbereide voedings water niet moet weg gooien als de pH verzuurd omdat ik wekelijks de voeding verhoog (of ze erachter vragen tenminste).

          Plantjes vandaag in starter cubes gedaan, hopelijk hebben we een groeispurje. PH en Ec meters opnieuw gekalibreerd, ec uit de kraan bedraagt 1.0 dus de starterblokken heb ik in water Ec1.4 en pH5.0 gedaan.

          Ondertussen ook veel testen gedaan met de nidopro, nieuwe doseerpompjes moeten erop. De Ec en Ph meter volgt dichtbij mijn andere meter wat leuk is. Ec 0,1 minder dan de milwaukee meter (in principe 0,07 maar die meter meet maar tot 1 getal achter de komma) wat goed is, als is het niet de exacte waarde ik kan zien stijgt of daalt mijn voeding dus met de hand dan bijvoeden. Dit getest op verschillende voedingswaarden.

          De pH meter geef ook 0,1 verschil dus gwn strengere grenswaarden instellen in de nidopro en dit komt goed (als ik nieuwe doseerpompen heb).

          Dus ik denk dat ik het toestel ga aansluiten als continue controle.

          Mijn momenteel triestig tuintje lol. Komt wel goed😊

          image.jpg

          Comment


          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            DerpiE maar ook sneller opgelost hé😉

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Fouten op steenwol blijf je zien.

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Meh als ze geoter zijn worden ze toch gelollipopped. Al staan groeien ze op de eifelgoren zal je het niet zien🙃

          #14
          12/05/2024

          Plantjes en blaadjes zijn al beetje gegroeid. Ondertussen maar nog te licht van kleur.

          Straks nog even mijn meters dubbel checken. Mijn voedingswater is pH0,2 met gisteren omhoog gegaan dus die even wat bijgeregeld.


          image.jpg


          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Na 24 uur is het normaal dat de ph weer wat oploopt, 0,2 is nog weinig, zou nu redelijk stabiel moeten blijven.

          #15
          Brrr pH meter even in ph4 buffer gedaan. Hij gaf 4.3 aan, dan in pH7 buffer gedaan (waarop ik hem moet kalibrern) en gaf 7.1 aan (wat hatelijk is maar toch meevalt van fout en ja ik weet het is een logaritmische schaal).

          Even dood op vandaag moegen kalibreer ik die nieo pro wel even terug.

          Comment

          Bezig...
          X