Ziet er goed uit ik volg!😁
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
🚗Eb en vloed: cali autootjes🚗
Collapse
X
-
14/05/2025
Geen idee of het te traag gaat of niet. Ik merk alsinds dat de worteltjes vanonder uitkomen. Ze zijn 2 weken oud. Voedings te kort zie ik aan 2 planten aan de onderste bladen die beetje geel komen al zal ik eerst de ph checken.
fotootje.
image.jpg
- Likes 4
Comment
-
Ph groei is ook op steenwol rond de 6.3.
Sommige houden 5.5 aan.
-
Ze krijgen toch al wel voeding?
Ik vind ze voor 2 weken niet klein
Maar ze hebben wel ergens last van
En bij een auto heb je niet de extra tijd die je bij een fotoperiode hebt
Dus gelijk alles effe dubbelchecken
En desnoods een nieuw vat aanmaken
Want je kunt niet rustig afwachten
☺️☺️
-
16/05/2025
pH gemeten die wat gestegen is naar 6,4. Wat wat aan de hoge kant is als je een mogelijkse calibreer fout in rekening houdt. Ec 1,3.
De worteltjes zijn goed gegroeid en begonnen in elkaars blokken te groeien. Dus water nog niet ververst maar op grotere blokken gedaan met voeding 1,5 en een pH van 5,1 (om de blokken wat te verzuren).
Overmorgen mogen ze nieuw water hebben in de bak, morgen even geen water geven zodat de worteljes op zoek gaan naar voeding in de nieuwe blokken.
oja lamp wat verhoogt. In de foto, rechts onderaan en 1 plantje omhoog kan je zien dat hij voeding ontrok van het onderste blok dus ik daarom de iets hogere voeding in de nieuwe blokken.
image.jpg
Comment
-
20/05/2025
Ik denk dat mijn plantjes niet veel meer zal worden, ze zijn evengroot ongeveer als de vorige foto en ik zie de eerste witte haren al. Dus als ze nu stretchen zullen ze niet heel groot worden. Helaas pindakaas, een eerste keer autootjes op die manier. Nuja ik zie wel. Ik had zelfs nog geen groene pistels tussen de okseltjes opgemerkt.
Comment
-
27/05/2025
ze strekken, zal niets groots zijn maar zojuist een slimme les getrokken. Al mijn kweken is het moeilijk om de Ec laag te houden door mijn water die alreeds een hoge Ec heeft, waardoor je de Ec niet kan vullen met voeding die voor onze groene vrucht bedoelt is.. Waar ik nu eindelijk iets opgevonden heb, zo dom dat het maar kan zijn die volgende kweken als ik dat nog doe zal immens verbeteren….
Regenwater gebruiken! In plaats van een ec van 0,8 heb ik er 1 van 0,1 of 0,0…… en goedkoper dan osmose water, wat kan ik meaelf wat rake klappen verkopen nu😅😆.
Nuja😄
image.jpg
- Likes 1
Comment
-
Bobledsgrow, wow wat een tekst. Het is gewoon de eerste keer autootjes op hydro. Volgende keer direct in grote blokken. Maar toch bedankt. Enigste jammer is gewoon het zaad, ik denk dat ik de halve tent vol zal krijgen en dat zal ook mooi zijn. Liever geen auto’s in totaal meer en ik denk dat ik het bij 1 soort ga houden ook😄. Wel 1 positief punt. Nog geen stress en wat bijgeleerd, mijn wiet is top kwaliteit geweest daar klaag ik niet over. In een volgend bericht zie je dat de tent al wat mooier vol staat. Maar toch bedankt
-
Ah dat is mooi @Newnoobie
Mijn berichtje was ook echt positief bedoeld
Ik zou het echt jammer voor jou vinden
Als je het plezier erin verliest
😊😊
Er is geen mindere manier om te kweken
Aarde cocos of hydro 😊
Ik gun je vooral een zorgeloze kweek
Fan geniet je er het meest van
-
8/06/2025
Ze zijn meer beginnen strekken dus heb ik besloten om ze toch in 2 bakken te plaatsen. Ok alles staat niet vol maar ik kan nog beslissen laten om 1 lamp te veranderen naar de tsw2000 lamp om het maximale wat nog mogelijk uit te halen. Bij 1 heb ik stamrot ontdekt die omviel als ik het net omhoog deed en 1 staat nog niet in bloei wat raar is omdat de lamp uitgaat als het buiten ook al donker is dus een lichtlek is uitgesloten. Tzal voor bananen uitkijken zijn de volgende weken, iedere 3 dagen.
image.jpgimage.jpgAttached Files
- Likes 2
Comment

Comment