Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

    Korting op 420shop
    Tijd voor een nieuwe ronde......

    Afbeelding 1185.jpgAfbeelding 1184.jpgAfbeelding 1186.jpg

    Tijden de zomer stop is er weer flink op los gehobbyed, Heb mijn 120w led unit samen in een reflector kap gemonteerd met de plasma unit (265W). Omdat ik graag naar de dames kijk, en dus overdag wil kweken, heb ik ivm temp. schomelingen, een verlaagd plavond gemonteerd, dit om de hete lucht direct af te kunnen zuigen. Omdat de temp. hier hoger is dan voorheen, heb ik een extra buisventilator gemonteerd welk de led unit koeling ondersteund. Tevens probeer ik de lucht enkel via de reflector kap te laten stromen, dit om zo veel mogelijk warmte af te voeren.

    Afbeelding 1174.jpgAfbeelding 1183.jpg

    Ook heb ivm uv problemen, eerst getest met het glas uit de led uinit, vervolgens ook met 3mm glas......
    Helaas zit hier een barst in (te warm), maar deze is goed genoeg om een ronde te draaien.

    papa.jpgmama.jpg

    Dit keer word het een medie wietje van basicseeds:
    De vader was een kruising van een Manathuska met een G13, de ouders van de moeders waren California Orange en Snow Queen.
    Cali-O-Snow is een lang bloeiende, maar ietwat gedrongen blijvende indica kruising. Ze bloeit met keiharde, ronde, volle, kristal-rijke oranje toppen, ruikt zoet en fruitig en is bij uitstek geschikt voor medisch gebruik.

    Nogmaals bedankt Sjoerd (voor het gratis zaad), er komt wel een rokertje jouw kant op......

    Afbeelding 1189.jpgAfbeelding 1188.jpgAfbeelding 1187.jpg

    De planning was 4 stuks (fem), maar 1 was na 36 uur nog niet open, en heb er toch maar 1 extra geplant.
    Zodra de dames groot genoeg zijn gaan ze weer in de Rainforest 66, en gebruik weer de GHE voeding.


    Grtz.
    Last edited by Poffertjesporem; 22 August 2011, 12:38.

    #2
    Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

    Ik ben beniuwd. Jammer dat je foto's niet zichtbaar zijn voor mij. Ligt dat aan mij of aan het uploaden, enig idee?

    Indien de foto's zichtbaar worden ga ik je volgen!

    Succes
    Gr Q

    Comment


      #3
      Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

      he poff
      We kijken ook weer met je mee,maar de fotos laten het nog af weten..
      Gzz

      Comment


        #4
        Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

        mmm......denk dat hier ff een moderator naar kan kijken, ik heb geen flauw idee wat ik verkeerd heb gedaan. Zelf kan ik ze wel kijken, maar dan enkel als ik de attachment aan klik.

        Grtz.

        Comment


          #5
          Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

          De bijlagen stonden wel Inline (in de tekst) Maar ontbraken in de attachment manager. Ik heb de foto's even voor je toegevoegd

          Voor de volgende keer moet je even bij je attachment manager kijken of de fotos daar wel zijn toegevoegd!

          Groetjes JD
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

            Yo Poffie

            Je heb weer lekker geknutseld zie ik wel weer , hopen dat je nu minder last heb van warmte en UV.

            Laat de zaden maar ontkiemen, we kijken weer lekker mee.

            Veel succes!!!

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

              Tnx JD, zal er op letten....

              @Quattro, Pietweed, Thc Dude: Tnx, zal er wat moois van proberen te maken.....


              Tot nu toe hebben drie dames zich getoont, de rechter welk ik als extra ontkiemde gaat als een speer.....
              De middelste komt morge denk op, en het twijvelaartje is wel open, maar lijkt weinig zin te hebben.
              Afbeelding 1191.jpg
              Biofilter lag in de koelkast, heb de watten vervangen, maar met minder watten, en 25% extra filter materiaal toegevoegd. Ph 6.0, ec 0.86, water temp. 23C.
              Afbeelding 1190.jpg
              Overgepot naar de rainforest, en tentje voor de Lv.......
              Afbeelding 1192.jpg



              Grtz.

              Comment


                #8
                Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

                Wat een mooie opstelling zeg zo met die lamp.
                Ik ga je met veel belangstelling volgen .

                Succes met je kweek.

                grtz.
                Led's grow !

                Comment


                  #9
                  Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

                  YEAH mooi, de kleintjes zijn op...... het feest kan weer beginnen!!!!

                  Veel succes met ronde poffie!!

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

                    Cali-O...mooi soortje hoor!

                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

                      Tnx Bodos, patry on Dude.....

                      Meten is weten $ir, en met een beetje mazzel zit er een met roze pistels tussen....

                      Afbeelding 1195.jpgAfbeelding 1194.jpgAfbeelding 1197.jpg
                      Helaas heeft de linker dame 1 nachtje op de tocht gestaan, waardoor het blad helemaal was opgekruld.

                      Note to self, als je met het worteltje naar boven zaaid, iets dieper planten, deze keer kwam het worteltje boven.
                      Helaas zag ik haar voor stam aan, en toe in haar wou helpen, trok ik het worteltje boven, nu maar hopen dat ze het overleefd.

                      PH 5.7, ec 0,91(heb mijn 3 dagen oude Rhiztonic (bladvoeding) aan het reservoir toegevoegd).

                      Grtz.

                      Comment


                        #12
                        Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

                        Het was weer warm vd week, maar met het tentje open bleef het onder de 27C.
                        Mijn PH is gaan dalen tot 5.4, actie is ondernomen.
                        Afbeelding 1198.jpg
                        Om strekking tegen te gaan, heb ik de 120w led al een aantal dagen mee draaien, ga met 30min per dag, en zit nu op 13 uur licht aan.
                        Afbeelding 1207.jpgAfbeelding 1200.jpgAfbeelding 1201.jpg
                        Blad randen zijn wat licht van kleur, zou de lage PH kunnen zijn, of is EC van 0.91 toch te hoog voor zaai lingen(inclusief EC kraanwater), of is 3mm gas toch te dun om het uv overschot te dempen.......
                        Afbeelding 1203.jpg
                        Worteltjes groeien er al onder uit....

                        Grtz.

                        Comment


                          #13
                          Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

                          Ik vermoed dat je voedingsconcentratie toch iets te sterk was Poffer.

                          Grtz $iR
                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

                            Gelukkig maar, was al aan het uv gebeuren aan het twijvelen, ff mijn water verdunnen Tnx.


                            Grtz.

                            Comment


                              #15
                              Re: Hobbykweek: Cali-O-Snow vs lep/led.

                              Ziet er weer leuk uit Pof, op die randjes na dan maar dat is zo weg als je je voeding idd verdunt.

                              Maar waarom staan ze niet netjes in de mid van het potje???

                              Veel succes weer gewenst!!

                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X