Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RDWC Kweek OG Kush & the Church.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

04/08

Daar ze we weer, Bolleke de Be... Oh nee, Flip Hasjkip!

Vandaag staat de lamp 6 weken op 12/12. Ik tel 3 weken echte bloei. De EC zit op 1,5, de PH op 5,5. De toppen gezwellen gestaag. Ik heb zojuist het reservoir zover mogelijk bijgevuld en dadelijk vetrekken wij richting Hongarije voor het Szigetfestival. Donderdag komt mijn zoon terug van vakantie en hij zal dan de verzorging op zich nemen totdat wij weer terug zijn. Moet lukken, ze hebben de afgelopen 24 uur zo'n 2,5 liter gedronken.Nu met de lagere temperaturen drinken ze niet zoveel dus ze redden het wel tot donderdagavond.

De plantjes ruiken heerlijk en de toppen dikken al lekker aan. Hopelijk deze keer geen rot, dat blijft toch wel een dingetje in de zomer. Maar ik ga er vanuit dat het deze keer bespaard blijft, positief denken.

Ben benieuwd wat ik aantref als ik over 10 dagen weer thuis ben, tot dan groene vrienden!

De Church

IMG_4578 2.jpg IMG_4579 2.jpg IMG_4580 2.jpg IMG_4581 2.jpg IMG_4582 2.jpg

De OG Kush

IMG_4583 2.jpg IMG_4586 2.jpg IMG_4585 2.jpg IMG_4584 2.jpg

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Echt erg he hier gaat gewoon 70% naar de belasting

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      En eenmaal daar denk je bij jezelf
      'Fuk, had ik toch maar al die wiet meegenomen'

😀

• Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Zo is het inderdaad gegaan. Geen enkele controle gehad en hier hebben we een privétuin.

14/8

Terug van Hongarije, Sziget was fantastisch maar erg warm en vooral stoffig. We hebben wel een leuke tijd gehad met onze vrienden, volgens mij vonden zij het ook leuk want het zijn nog steeds vrienden

Vannacht even snel bij de plantjes gekeken en dat viel niet tegen. Ze hebben flinke knotsen gemaakt. Zoonlief heeft de verzorging op zich genomen en dat heeft hij goed gedaan. Hier en daar wat verkleuring op het blad van de Church, die kan de voeding niet zo goed verdragen. EC Stond op 1,9. Dat zal iets te hoog zijn geweest dus vandaag heb ik het water vervangen en de EC omlaag gebracht. Ben ook begonnen met de Epic Bloom booster. Ze staan zondag 8 weken op 12/12 dus ik tel 5 weken echte bloei. Ik wil nog 3 weken voeden en dan 2 weken spoelen om vervolgens te oogsten. Vanaf nu duim ik iedere dag dat er geen rot zal optreden.

IMG_4740.jpg IMG_4745.jpg IMG_4744.jpg IMG_4743.jpg IMG_4742.jpg IMG_4741.jpg IMG_4738.jpg IMG_4739.jpg IMG_4737.jpg IMG_4736.jpg IMG_4735.jpg IMG_4734.jpg

Comment

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Zak maar terug na 1.6 /max 1.7
      Ja ziet leuk uit, groene groeten

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik duim mee
      Het weer is gunstig in ieder geval

Het duimen heeft niet veel geholpen, de ene na de andere top sneuvelt door toprot. Ze moeten eigenlijk nog een week of 2 à 3 maar dat gaan ze niet redden, dan zijn er geen toppen meer over.

Ga vrijdag het restant knippen, volgende ronde doe ik in de winter dan heb ik nooit last van rot. Kijken of ik dan meer succes heb..

Comment

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Wat was uw vochtiheid? Hier is die alsinds ferm gestegen😞

• Locogringo
      Locogringo commented
      Editing a comment
      Da’s minder!
      Jammer man. Volgende X beter! 💪

• Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      NewNoobie Rond de 35 %

Oh ja, het resultaat. Ik heb weer een voorraadje wiet dus ik mag niet klagen. Door het vroege oogsten niet de optimale sterkte en door de rot niet heel veel (veel grote toppen moeten weggooien) maar blow niet meer zo veel de laatste tijd. Heb het te druk op het moment om veel te paffen, heeft ook zijn voordelen zeg maar…

Ben wel een nieuwe kweek gestart, zit in de eerste week bloei. Hopelijk geen rot deze keer…

Hier nog wat foto’s van de Church, de OG Kush is op

IMG_4884.jpg IMG_4885.jpg IMG_4886.jpg IMG_4887.jpg

Comment

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Ziet er heel mooi uit. Ook wat jamoers hoe donker hroen je planten waren met lichtjes tekenen van overvoeding maar niets te erg. Ik keijg de mijne nooit zo donker groen. Hoe is de wiet?

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Mooi resultaat! En eens met Grow Co alleen minderen om uit te komen tot de volgende oogst!

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Met zo'n oogst kom ik tegenwoordig makkelijk 2 maanden uit ofzo. Laatste tijd damp ik minder doordat ik ook cbd concentraten heb. Misschien bedoeld repp dat te zeggen. De combi zorgt er bij mij in ieder geval voor dat ik stukken minder normale wiet damp

Op naar de volgende Flip!
Bezig...
X