pietweed&mapito kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pietweed
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 478

    #1

    pietweed&mapito kweek

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,


    Heb net de zaden binnen die k heb besteld,10x the kali,10x ladyburn 1974,3x ww.
    Dus heb de zaadjes maar gelijk nat gelegt.
    nieuw 001.jpgnieuw 007.jpg
    En als ze boven zijn,komen ze in de dr150 met 2x600watt,
    nieuw 003.jpgnieuw 004.jpgnieuw 010.jpgnieuw 005.jpg

    Ben gisteren begonnen met het spoellen van de maptioveel werk dus,de PH zit op 5,5 lijk mij wel goed.
    nieuw 008.jpgEn de rest doe k vanavondt

    En de voeding is gewoon ATA,met H&G topbooster en de rest van de spullen.
    nieuw 009.jpg
    hehehehehe
    Gzz
  • THC Dude
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 2405

    #2
    Re: pietweed&mapito kweek

    YO piet, ziet er goed uit je tentje. Mooie opstelling met die dubbele afzuiging, of heb je er 1 voor inblaas???

    Weet je ook al waar je je mapito in doet?? of knikker je dat gewoon in je lekbak van je tent???
    Als je dat doet moet je wel oppassen dat je niet te veel water geeft, anders blijft het onder op liggen.

    Veel succes, en we blijven je weer volgen!!!!

    Grtz

    Comment

    • tumble trimmert
      Banned
      • Mar 2010
      • 3610

      #3
      Re: pietweed&mapito kweek

      let,s go mapito

      Comment

      • pietweed
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 478

        #4
        Re: pietweed&mapito kweek

        hey THC

        Heb 2 afzuiger 330m3 los van elkaar,en 1 dikke passief inlaat,die pak de lucht van buiten.
        En verder komen er 23 potten van 11l in als alle zaden open breken.
        Gzz

        Comment

        • Poffertjesporem
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2010
          • 1113

          #5
          Re: pietweed&mapito kweek

          suc6 PW, kijk weer mee.....

          Grtz.

          Comment

          • k1
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 3660

            #6
            Re: pietweed&mapito kweek

            veel geluk met je ronde

            grtz
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment

            • pietweed
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 478

              #7
              Re: pietweed&mapito kweek

              Hey bedankt alle hiero,.

              Hier wha foto's
              nieuw 001.jpgnieuw 002.jpg

              Ze kijgen vandaag alleen ph- water ph 5,7.
              Heb alle mapito ingeweekt met DNA-cel 1 wortelstimulator,eerder deze week.
              Gzz

              Comment

              • THC Dude
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 2405

                #8
                Re: pietweed&mapito kweek

                Yeah, de kleintjes zijn geplant!!!!

                Ziet er goed uit Piet, dat zal een lekkere tent vol worden straks.

                Maar heb je nog geen voeding gegeven?? Of heb je een lage EC? Want hij mag best EC 0.8 zijn op dit moment dan hebben je kindjes alvast een knabbeltje en niet gelijk een stoot aan voeding zullen zeker lekker vinden.

                Veel succes en we blijven kijken!!!!

                Grtz

                Comment

                • Bubba J
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2010
                  • 2376

                  #9
                  Re: pietweed&mapito kweek

                  Dit wordt hier heel intressant kvoel et, abonnementje is genomen

                  succes pietwiet
                  grtz
                  sigpic

                  Comment

                  • pietweed
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 478

                    #10
                    Re: pietweed&mapito kweek

                    @THC
                    Heb een lage ec die zit nu op 0,5/6,om mee te beginnen,lijkt me wel goed.

                    @BubbaJ
                    Ja naar veel oponthoud eindelijk weer kweken,bedankt.
                    Gzz

                    Comment

                    • Bodos
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 868

                      #11
                      Re: pietweed&mapito kweek

                      Ik ga je kweekje effe volgen ,ben zeer geïnteresseerd in mapito kweek.
                      succes

                      grtz...
                      Led's grow !

                      Comment

                      • Poffertjesporem
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2010
                        • 1113

                        #12
                        Re: pietweed&mapito kweek

                        Zou zowat met mijn cros fiets, je tentje in springen, met al dat schuim komt da fast wel goed...


                        Grtz.

                        Comment

                        • pietweed
                          Gandhi Ganjamaster
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 478

                          #13
                          Re: pietweed&mapito kweek

                          @ poff gas er op/...
                          @ Bodos kijk ma mee

                          hier een paar foto's
                          Zo zijn weer een paar dagen verder,en het gaat redelijk,ze groeie
                          nieuw 007.jpgnieuw 006.jpg

                          nieuw 008.jpgnieuw 009.jpg,met lampen uit blijft de temp op 20c +/-
                          en de lv op 80+/-
                          nieuw 010.jpg
                          De voeding vandaag aan gemaakt,de ph op 5,5 loopt op tot 6,0 en dan maak k nieuwe voeding aan.
                          Gzz

                          Comment

                          • THC Dude
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2010
                            • 2405

                            #14
                            Re: pietweed&mapito kweek

                            Ziet er goed uit Piet, ze zullen het naar hun zin hebben denk....

                            Hoe geef je water eigelijk?? gewoon met de hand via de bovenkant? of kwak je gewoon een paar liter water in je lekbak?

                            Veel succes deze kweek, dat je meer geluk mag hebben.

                            Grtz

                            Comment

                            • pietweed
                              Gandhi Ganjamaster
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 478

                              #15
                              Re: pietweed&mapito kweek

                              hey bedankt,THC

                              Ze krijgen nu nog met de hand water 1L +/-,.eerst til k de pot op als die licht aan voelt krijg die water,is de pot te zwaar dan ook geen water..
                              En als ze groter worden ga k het water de tent in pompen.
                              Gzz

                              Comment

                              Bezig...