Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn wietwettopic!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn wietwettopic!

    Korting op 420shop
    damens en heren,
    ik ben nieuw en ik post hier mijn 2e post.
    ik wil het gaan hebben over wat de wet van wiet vind en wat ze ermee doen als je bijvoorbeld te veel in huis hebt.
    (niet dat iemand dit iets intereseerd of ze nou te veel of te weinig hebben XD)

    De Nederlandse wet maakt een onderscheid tussen drugs met een groot risico (harddrugs) en de hennepproducten hasj en wiet (softdrugs).

    De wet maakt ook onderscheid tussen bezit en teelt voor eigen gebruik (tot 5 gram en minder dan 5 planten) en bezit en teelt voor de handel.

    Handel en bedrijfsmatige teelt worden door de politie actief opgespoord en bestraft. Bezit en teelt voor eigen gebruik heeft meestal geen gevolgen. Er wordt geen boete opgelegd. Wel kunnen de hasj en wiet in beslag genomen worden.

    In Nederland mogen hasj en wiet in coffeeshops verkocht worden. In een stad of dorp kunnen de burgemeester, de hoofcommissaris van politie en de plaatselijke officier van justitie besluiten om een coffeeshop te gedogen als ze zich aan bepaalde voorwaarden houden.
    Een belangrijk voordeel van het Nederlandse coffeeshopbeleid is dat de verkoop van harddrugs op heel andere plekken plaatsvindt. Jongeren komen daardoor in coffeeshops niet met harddrugs in aanraking.

    In het buitenland gelden vaak andere regels. Daar kan het bezit van een kleine hoeveelheid hasj of wiet al tot jarenlange gevangenisstraf leiden.







    en btw,
    zouden jullie even kunnen abboneren op mijn youtube channel?

    dat zou ik erg waarderen!
    en p.s,
    hier is een foto van mij eerst wietplantje:
    wiet.jpg

    please rate (is me eerste!)
    en subscribe op me channel.
    ik hoop dat ik jullie wat heb bijgebracht



    greets,
    harryboy3
    Last edited by ceBep; 5 December 2011, 17:53. Reden: spam verwijderd

    #2
    Re: mijn wietwettopic!

    slechte reclame vriend
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: mijn wietwettopic!

      waaar heb jij t over?
      ik vraag gwn om een gunst terug!

      Comment


        #4
        Re: mijn wietwettopic!

        Een gunst TERUG??? Voor wat dan?
        Btw waarom post je dit in het hydrokwekenforum?
        Bovendien wat je daar post is al uitvoerig op ingegaan in andere topics ivm wetgeving, je had daar je post kunnen plaatsen of ingaan
        op de materie...

        Comment


          #5
          Re: mijn wietwettopic!

          Vreemde vogel hiero

          Comment


            #6
            Re: mijn wietwettopic!

            Wat een vreemd postje wat wil je nu eigenlijk? lees je zelf het forum eigenlijk wel?
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: mijn wietwettopic!

              jaja bella zeg het hem maar is goed !! :p
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                #8
                Re: mijn wietwettopic!

                Dit is je tweede post op het forum en 2 keer vraag je om een kijkje naar je youtube channels:
                poepzakje en nu Mr.FreZzle....

                De enige reden die ik kan bedenken is dat je via je youtube channel geld kunt verdienen met het aantal kijkers!
                Daarvoor gaat deze op slot.
                Dit is een cannabisforum en geen wervings-site voor andere doeleinden.
                Tevens is deze info ruimschoots op het forum te vinden en je zit in de verkeerde sectie te posten. ook dat nog....

                Comment

                Bezig...
                X