eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • cplifj
    Banned
    • Jun 2011
    • 608

    #106
    Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

    einde week 8 bloei, ze staat nu 2 weken te spoelen met aan het begin van elke van die 2 weken een spoeling met final phase waarna er wordt verdergedraait op vers water ph 5.8 ec 04/05 al loopt die ec toch weer op naar 07/08 zelfs na 2 weken spoelen.

    ze kan nog eventjes verder en mss ga ik toch is kijken hoe lang ze het wel volhoudt nog. na de knip terug veggen mss, valt te proberen, we zullen zien.
    ondertussen is ze wel echt aan haar einde van bloei gekomen daar er zogoed als niets nieuws wordt bijgemaakt, we rijpen nog steeds verder en wachten tot de trichomen ofwel meer amber beginnen te vertonen of tot de trichs eraf beginnen te vallen.

    bij deze nog enkele foto's:

    DSC00749.jpgDSC00752.jpgDSC00751.jpgDSC00750.jpg

    grtn

    Comment

    • k1
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 3660

      #107
      Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

      danmmmmmmmmmmm cplifj wat een cola's

      lol @ coment trichs :d

      nog effe geduld

      groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #108
        Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

        mooie lange toppen mandoor dit topic ben ik nu ook bezig met een bubbelbakgoed voorbeeld doet volgen.

        Comment

        • cplifj
          Banned
          • Jun 2011
          • 608

          #109
          Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

          even een tussendoortje,

          de bigbang van greenhouse uit hermazaad (eentje die zichzelf had bevrucht na wat knakstress) ,die samen met het monster in de hydro waterfarm gestart was, is op zijn einde nu.

          het kleintje is te zien in de eerste posts. Deze was dus uit de hydro getrokken en in een smartpot van 6l gepoot.
          De smartpot is zelf maar 2/3 gevuld geweest met men eigen voorbemeste aarde/cocopeat mengsel.
          Dit plantje heeft nu zen 8.5week bloei er ook opzitten en is klaar om eind week 9 geoogst te worden.
          Ik heb omzeggens niet naar deze bigbang omgekeken , in een hoekje laten staan en amper 1 x per week water gegeven ( 1 liter was al teveel want het liep er uit ). De hoogte van het plantje bedraagt toch een respectabele 97 cm met 1 hoofdcola en een stuk of 15 zijtopjes.
          Het enige wat ik deze nog heb bijgegeven is 2 x 0.5ml bloombastic die ik met de JD lotto gewonnen had om is te testen.
          Deze big bang bloeit dus excact zoals opgegeven 8/9weken.

          de foto's ervan :

          DSC00754.jpgDSC00756.jpgDSC00757.jpgDSC00758.jpgDSC00759.jpg


          grtn

          Comment

          • tumble trimmert
            Banned
            • Mar 2010
            • 3610

            #110
            Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

            nog een mooi plantje geworden ook

            Comment

            • cplifj
              Banned
              • Jun 2011
              • 608

              #111
              Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

              hoi,

              ben ik weer met een updatje:

              Het meeste is nu geknipt en ze ziet er dan ook zo uit : DSC00764.jpg

              droogrekje vol : DSC00767.jpg

              en al een 60gr aan droge knopjes : DSC00769.jpg


              + nog een extra budshotje : DSC00761.jpgDSC00760.jpg

              de droge topjes worden al gerookt en buiten wat er nog aan het drogen is in en aan het net kom ik al aan 115gr.
              de smaak en geur zijn goed, en dit al zo snel zonder curen is toch wel aangenaam.

              ik ben alvast tevreden over de resultaten , zeker ivm kwaliteit.

              foto's van de wortel zullen nog volgen.

              en zo zie ik die trichomen wel graag om te oogsten : trichos.jpg

              grtn
              Last edited by cplifj; 14 March 2012, 12:10. Reden: toevoeging

              Comment

              • Helghast
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2011
                • 125

                #112
                Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

                Het is jammer dat die waterfarms zo duur zijn, maar het resultaat is prachtig!

                Comment

                • tumble trimmert
                  Banned
                  • Mar 2010
                  • 3610

                  #113
                  Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

                  dat netje hangt goed vol

                  Comment

                  • cplifj
                    Banned
                    • Jun 2011
                    • 608

                    #114
                    Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

                    de rituele slachting is gebeurd!

                    en bij deze dan wat foto's van het wortelstel :

                    moet wel zeggen dat wat groen lijkt in de foto's in werkelijkheid bruin is, dit zou van de mycorhizae moeten zijn dan.

                    een dik worteltapijt in het reservoir: DSC00770.jpg

                    de wortels in de mand : DSC00774.jpgDSC00772.jpgDSC00771.jpgDSC00773.jpg


                    en na een grondige reiniging zien we deze gember : DSC00777.jpgDSC00776.jpgDSC00775.jpg


                    Ow shit , wie zij er dat alien tripods niet bestonden : DSC00778.jpg


                    grtn

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #115
                      Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

                      Laat het je smaken.

                      Comment

                      • cplifj
                        Banned
                        • Jun 2011
                        • 608

                        #116
                        Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

                        de tussentijdse score dan: na knippen en kuisen van tussen ongeveer 1/4 en 1/3 van de toppen komen we al aan een drooggewicht van 185gr rookwaren.

                        voorwaar niet slecht, als ik dit inschat naar het geheel dan gaan we toch rond de 500gr mooi droog en vrijwel takloze weed gaan.

                        dit zou dan overeenkomen met een 1:1 verhouding, in dat geval is hydrokweken een winnaar. zo recht van de eerste keer.

                        grtn

                        Comment

                        • cplifj
                          Banned
                          • Jun 2011
                          • 608

                          #117
                          Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

                          na drogen, knippen en trimmen kunnen we het eindresultaat in gewicht meedelen.

                          Ik kom in totaal op 420gr aan buds, voorwaar niet slecht voor 1 indoor plant. Buds waarvoor je in een coffeeshop meer dan 8€ per gr moet neertellen.

                          spul is echt lekker, ruikt zalig en qua effect wordt je er toch echt wel stoned van al kan je ondertussen nog wat van werk doen, het is niet verlammend.

                          foto's van een 12 liter pot vol budjes ( dit is iets van 255gr aan inhoud, iets meer dan de helft van het totaal ).

                          DSC00782.jpgDSC00784.jpgDSC00783.jpg


                          al met al tevreden over de waterfarm en advanced nutrients, met 8 weken groei en 8 weken bloei nog net te doen dus voor langbloeiende soorten met kortere groeiperiode. Een plantje scroggen op dit systeem kan je wel degelijk een hoge opbrengst geven op slechts 1 pot.

                          grtn

                          Comment

                          • THC Dude
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2010
                            • 2405

                            #118
                            Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

                            En ik denk, dat wat jij er vanaf heb gehaald,te danken heb aan je voorgroei periode.

                            En eind gewicht van 420gr aan buds??????????????? laat me niet lachen kerel
                            Als je de toppen nou eens goed knipt, inplaats van de helft aan blad en tak te laten zitten voor extra gewicht.......

                            Al met al een lul ronde geweest want als eerst bloeien je planten maar 7 weken en weten wij niet over wat voor soort we lullen en dan kom je in ene met 8 weken bloeien terwijl ik lees in jouw verslag dat je al met week 10 bezig was en toen van AN kut want het zette je PH niet goed terug en nu is het weer heleaal top.......

                            Jij bent net als jouw regering.....die lullen ook slap uit hun nek!!!!

                            Comment

                            • tumble trimmert
                              Banned
                              • Mar 2010
                              • 3610

                              #119
                              Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

                              ik vond het een vet verslag,kan niet wachten om met me eigen bubbelbak te beginnen.

                              Comment

                              • cplifj
                                Banned
                                • Jun 2011
                                • 608

                                #120
                                Re: eerste hydro ervaring met GH waterfarm.

                                Oorspronkelijk geplaatst door THC Dude
                                En ik denk, dat wat jij er vanaf heb gehaald,te danken heb aan je voorgroei periode.

                                En eind gewicht van 420gr aan buds??????????????? laat me niet lachen kerel
                                Als je de toppen nou eens goed knipt, inplaats van de helft aan blad en tak te laten zitten voor extra gewicht.......

                                Al met al een lul ronde geweest want als eerst bloeien je planten maar 7 weken en weten wij niet over wat voor soort we lullen en dan kom je in ene met 8 weken bloeien terwijl ik lees in jouw verslag dat je al met week 10 bezig was en toen van AN kut want het zette je PH niet goed terug en nu is het weer heleaal top.......

                                Jij bent net als jouw regering.....die lullen ook slap uit hun nek!!!!

                                Kerel , wat is uw probleem in feite ? Gij zit ier al nen dikke nek te verkopen vanaf uw 1eerste reactie in deze thread.

                                Ik geloof niet dat er ooit iemand om uw commentaar gevraagd heeft.

                                Gij zijt een looser typke dat gewoon altijd de langste en dikste lul wilt hebben bij elk gesprek, op cafe , op een forum , eenders waar.

                                Be my guest pipo, ik heb echt geen boodschap aan uw sterk gelul. ge maakt er alleen uzelf eindeloos belachelijk mee.

                                Nogmaals , ik kweek hoe ik wil en niet gelijk gij wilt.

                                Ik aprecieer absoluut niet uw manier van andere threads naar de kloten te helpen.

                                Maar zolang jij met je zogenaamde mediweed kweekje maar no 1 bent, je bent zelf te laf om te zeggen dat je gewoon lekker stoned bent of dat je'r dik geld aan verdiend.

                                Reken uzelf maar bij de rest in het zwartboekje.

                                En leer kalender lezen ook gelijk, man gij zijt echt wel de grootste lul en idioot die ik ooit al mocht ervaren.

                                Comment

                                Bezig...