Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooi blad poff, sterk genoeg om vuur te dragen, die bereid zich al voor op het roken ^^
Laat dat netje maar lekker vol komen kunnen we weer mee kwijlen metje
Zeker mooi spul krasi, goed lampie voor trichomes lol....
Lol Bub, als ze nou ook nog een krat pils kon tillen, dan was ik verliefd.... Afbeelding 1522.jpgAfbeelding 1524.jpg
Zo, deze dames lopen niet meer weg, heb ze nog maar een keer goed vastgebonden....
Morgen groei voeding vervangen met bloei voeding, eerst ff nieuw batterijen halen voor de EC meter....
Merk je al verschil in het blad, vertakkingen oid, bij mij staan de bladeren richtig de lamp gericht, ze genieten volop van het rijke licht, ook hebben de bladeren een stevigere structuur.
Tnx Bub, bloei zit er nu bij alle 4 de dames goed in.
@krasi: tis al mijn 3de run met dit lampie, zeker op 18/6 zijn de fanleafs verliefd op het lampje. IMG_8189.jpg
De pistels groeien ook richting het licht (run nr1). Afbeelding 1525.jpg
PH 5,5 EC 1,30, ondertussen al weer 2x de dames vastgebonden. Afbeelding 1526.jpg
Wil nu om de dag de EC gaan verhogen, het vetmesten is dus begonnen...
@Buba: Probeer minimaal te dieven, zodat ik de uitlopers door het nettje kan laten groeien. Afbeelding 1529.jpg
Ook laat ik de fanleafs zitten, zadat de dames nog wat vet hebben... Afbeelding 1530.jpgAfbeelding 1531.jpg
Weer alles ingebonden, zodat ook de uitlopers het licht kunnen zien. Afbeelding 1528.jpg
Duidelijk is te zien dat de bovenste 2 dames nog wat zijn aangeslagen van de beestjes. PH 5,3 EC 1.40.....
Comment