Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbykweek: 4x Sweet Black Angel(Lep/led).

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hobbykweek: 4x Sweet Black Angel(Lep/led).

ok ,dan heb ik een idee, ja op die manier kan je je wortels idd goed nat houden. Maar misschien toch een verkeerd pheno ofzo dat is de pest met F1 zaadjes.

Maar ja...beter iets dan niets zeg ik altijd maar.....

Succes verder, het zal wel weer helemaal goed komen schatje

Comment

Veldje vol witte kopjes ^^
      Dat effect met het gebogen netje zie je nu wel goed, een soort golf van wiet ^^
      Zie ik daar in de verte een beetje klauw zitten..
      Gogoogo poff laat die bloei nu maar eens komen en blijven !!

Grtz bubba
      sigpic

Comment

@ Dude: idd beter iets dan niets lol, gaat wel ten koste vd kwaliteit maar toch zal ik ze met liefde oproken.

@Bubba: Heb het netje een radius van 50cm proberen te geven, om de lamp afstand zo gelijkmatig mogelijk te houden(plasma lamp bolletje is 1 bij 0,5cm groot). Lijkt inderdaad wel op klauw, geen ph problemen dus vermoed dat het door de tocht komt. Heb een lv van 85% onder het nettje, ben dus extra lucht gaan cyrculeren.
        Afbeelding 054.jpg
        Tot nu toe alleen in de hoeken(daar waar het tocht).
        Afbeelding 060.jpg
        Midden is nog prima.
        Afbeelding 055.jpg
        Was vd week 4 dagen op vakantie, was toch weer spannend om zo lang bij de dames weg te zijn. Helemaal irritant is dat ik eerst tot 23.00uur moets wachten, tot het licht aan ging grrr.

Grtz.

Comment

Ziet er weer goed uit poffie, een mooi vol netje!

Op naar de mooie lekkere toppen!!!

Grtz

Comment

Ziet er nog goed uit, vd week sneuvelde mijn transformator (voeding) van mijn pc, ben gelijk gaan meten (is weten). De multimeter gaf een netspanning aan van 294V. Van de buurman een vervangende voeding gehad, 5 dagen later ploft de trafo van mijn plasma setup. Das natuurlijk kwalitatief uitermaten teleurstellend, maar die Amerikaanse troep werkt op 28V (+/- 0,5V), dat word een dure grap. Nu moet ik ook nog eens de schade proberen te verhalen op mijn netwerkbeheerder, iets waar ik het geduld niet voor heb zucht....

P,s.: draai nu op (maar) 120w led (rood-oranje-blauw).

Grtz.
            Last edited by Poffertjesporem; 30 June 2012, 01:40. Reden: p,s.

Comment

Klote man dat alles eruit is geklapt, zal idd een duur geintje worden als je dat allemaal wilt vervangen. En als je de schade wil verhalen zul je toch echt moeten aantonen waarom alles eruit is geklapt en ik denk niet dat je gaat vertellen en laten zien dat jij wietplantjes kweekt.....Maar hoe kan de netspanning nou 294V zijn??? Dat moet toch 240v zijn??

Geef mij maar gewoon HPS.....

Succes Poffer!

Comment

sigpic

Comment

@Dudde: Zo ver ik weet is het alleen de voeding, waarvan de uitgang wel tegen overspanning is beschermd. Verwacht dus dat de rest nog werkt. Mogelijk zit er een slechte verbinding (welke vonken trekt) tussen de meterkast en de centrale. Bij 12V DC kun je spannings pieken tot 90V verwachten wanneer je vonken trekt.

@Bubba J:Tnx Bub das tof dat je het aanbied, eerst ff op zoek naar een voeding, lukt het niet dan laat ik het je ff weten.

Afbeelding 061.jpg
                  Helaas zitten mijn centjes in mijn binnenbuitentuin, welke bijna af is. Dat word ff creatief boekhouden, maar dat komt wel weer goed. Hier komt volgend jaar onderandere: chillie pepers, meloen, andijvie, brokolie, aarbijen, tomaat, paprika, augurk, komkommer en 5 autoflouwers. Dat word lekker hobbyen volgend jaar, straks hebben de 2 buitenplantjes het rijk bijna alleen (tomaat/aardbij).

Grtz.

Comment

Ok Poffje heel goed, ik hoor het wel

Mooi buiten hokje heb je daar daar ben ik wel wat jaloers op ^^
                    Moge je hopen tomaten en bergen aardbeien kweken dit jaar ^^

grtz bubb
                    sigpic

Comment

Tnx Bubba, ben ook zeer tevreden met mijn hobbyhok(alles is zelfs haak en waterpas). Net weer 2 paprika plantjes vd buurman gehad, dat word weer smullen. Voeding word gerepareerd, ff wachten om onderdelen, kan niet snel genoeg wezen.
                      Afbeelding 063.jpgAfbeelding 064.jpg
                      Het bordeel is weer geopend(geld groei niet in tentjes), ze moeten er wel wat voor doen. Water is weer ververst, EC 1,82, PH 5,4.

Grtz.

Comment

Lieve buurman

ziet er lekker hoerig uit daar bij die wijfjes van je
                        Hop hop zonder verdere probs (fingers crossed)

grrtz
                        sigpic

Comment

Mooie kweek jammer van het strekken de eerste keer.

Ben van plan om ook een rainforest2 aan te schaffen voor in mijn homebox 1m2.

Stoel is gezet.

Comment

Idd Bubba, super buurman. Heb er nog maar wat hoeren licht bij gehangen (14w wit, 9w rood, 9w ver rood(led)).

@spank: Om voor te groeien?, 18 zaad dames gaat denk niet passen, mogelijk wel met stekken?
                            Afbeelding 085.jpg
                            Wel gezellig al die kleurtjes.
                            Afbeelding 087.jpg
                            De strekker krijgt deze ronde geen ruimte, ik heb mijn lesje geleerd.

Grtz.
                            Last edited by Poffertjesporem; 9 July 2012, 23:26.

Comment

Ziet er goed uit pof, mooi vol tentje! Op naar dikke toppen!!!

En ben ook vet jaloers op je home-made kas, daar kan je het hele jaar door plezier van hebben.

Comment

dat is idd wel een hele volle bak !
                                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Bezig...
                                X