Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

    Korting op 420shop
    IMG_1903.jpgIMG_1904.jpgIMG_1905.jpgBonus set-upIMG_1906.jpgIMG_1907.jpgIMG_1910.jpgIMG_1912.jpg
    Last edited by spank; 8 December 2012, 16:46.

    #2
    Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

    leuke setup, ik volg het.

    Comment


      #3
      Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

      nice, stoeltje staat
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        #4
        Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

        Ben ook wel benieuwd, succes

        Comment


          #5
          Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

          das mooi uitgelegt zal ik ook volgen zeteltje erbij (zit ik wat gemakkelijker dan in een stoeltje hihihi)

          Comment


            #6
            Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

            dat ziet er hier netjes uit he !!

            Toevallig nog een pic van het wortelstelsel ??

            Tevens vraagje !! heb je nog een hangmatje ter beschikking !! die stoeltjes is slecht voor mene rug :d

            groetjes en keep it green
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #7
              Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

              Hallo,

              Leuk dat jullie erbij komen zitten

              Ik heb weer een update voor zover.

              De afgelopen dagen was ik erg bezorgt over de hoogte van mijn plantjes en ik dacht namelijk dat ze niet op tijd stopte met groeien.
              Maar gelukkig is er nu een einde aangekomen en de bud's zijn in ontwikkeling!

              Ik zal mijn voeding schema laten zien zodat jullie kunnen zien wat het nou eigenlijk inhoud.
              voedingschema.jpgStelt niks voor, de producten die ik nu heb zijn floragro, floramicro, florabloom. Eigenlijk miste ik Ripen en florakleen nog. Deze heb ik besteld en als aanvulling mineral magic erbij gekocht.

              Het enige waar ik me een zorgen over maak zijn de blaadjes onderin de planten.
              Weet niet precies wat ik hiermee aan moet, ik ben er zeker van dat er iets niet klopt met het wortelstelsel maar wat ben ik nog niet helemaal uit.
              Heb laatst wel last gehad van Ph schommelingen en de temperatuur van het water controleer ik ook niet. voor die schommelingen ga ik flora kleen gebruiken en ik heb ook vast nog een aquarium thermometer liggen ergens.

              Dan nu de Foto's,
              20121214_125932.jpg20121214_134112.jpg20121214_134131.jpg20121214_125655.jpg20121214_134221.jpg20121214_124631.jpg


              Groeten Spank
              Last edited by spank; 23 December 2012, 11:35.

              Comment


                #8
                Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                op een van jouw foto's zag ik een stekkerdoos hangen met daarop een rood ledlampje, is dat led lampje aan in de nacht uuren? zo ja kun je dat beter afplakken.

                Comment


                  #9
                  Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                  Ziet er goed uit kerel mooie gezonden planten erin en laat de toppen maar lekker groeien

                  Stoel is gezet!

                  Comment


                    #10
                    Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                    Mooi hoor ziet er goed uit!!!
                    Je ziet wel aan de bladen dat de plant behoorlijk vochtig is doordat de wortels in het water hangen......vergeet niet goed te ventileren als je straks
                    flink in de bloei zit ivm toprot!
                    Keep it up ik volg je!
                    laters
                    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                    Comment


                      #11
                      Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                      Als een plant te nat staat dan laat ze haar blad hangen, dan zet ze die niet recht overeind. Je kan met hydro je wortels zo nat zetten als je wilt zolang je maar een goede ph heb. Anders zou DWC helemaal niet kunnen namelijk want daar hangen ze 24/7 in het water.

                      Comment


                        #12
                        Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                        Beste JDers,

                        Tijd voor een Update!

                        Volgens mijn berekeningen ben in woensdag 19 december de vijfde week bloei ingegaan.

                        Ik heb de spullen die ik besteld had ook ontvangen:

                        20121223_121109.jpgDat eerste is eigenlijk gewoon klei in poedervorm dat gooi je rondom je stam tussen de kleikorrels: 20121223_121229.jpg en zorgt voor een beschermende laag tegen schimmels.

                        Voor de rest heb ik nog het probleem met mijn huidige voeding elke keer als ik de waterbak in zijn geheel ververs dan maak ik nieuwe voeding aan aan de hand van het aantal liter water dat er in is gegaan.
                        Maar nadat ik de voeding erin heb gedaan dan zak de PH waarde dramatisch en dan gooi in er weer normaal water bij om dat niveau op pijl te houden.
                        Binnenkort nog maar is even een dagje met florakleen draaien...

                        20121223_121549.jpg20121223_121651.jpg - 20121224_200945.jpg20121224_201000.jpg20121224_201046.jpg20121224_201022.jpg

                        Volgende keer neem ik ook geen sativa's meer of in ieder geval een soortje dat niet zo hoog wordt heb namelijk bij een plantje een verbrande top gehad daarvan heb ik een stuk moeten afknippen.(2 meter tent.)

                        Groetjes spank
                        Last edited by spank; 26 December 2012, 13:36.

                        Comment


                          #13
                          Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                          echt een leuk systeemke, nieuwsgierigheid is gewekt!

                          grtz
                          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                          A friend with Weed is a friend Indeed

                          Comment


                            #14
                            Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                            Leeft het nog?

                            Comment


                              #15
                              Re: Mijn ervaringen met de Aeroflo 10

                              Sorry mensen,

                              Had een probleem dus heb er in de kerstvakantie flink op los geoogst.
                              Maar zo een 4 weken te vroeg maar toch nog 100-150 gram aan de haak.
                              De planten hebben een dag droog gestaan heb met mijn stomme kop tijdens de water wissel de pomp vergeten in te schakelen.
                              En toen was de fut er een beetje uit, die grote joekels van sativa's waren omgekegeld en dat resulteerde in een hoop narigheid.

                              Dus toen had ik een lichte depressie vandaar geen forum updates.

                              Maar ik ben weer begonnen.

                              20130116_131636_HDR.jpg
                              Tadaaa 8 X Power Plant

                              Gr Spank
                              Last edited by spank; 17 January 2013, 11:42.

                              Comment

                              Bezig...
                              X