Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Momentopnames

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Momentopnames

Korting op 420shop
    Foto3579.jpgFoto3590.jpgFoto3591.jpgFoto3660.jpgFoto3661.jpgFoto3744.jpgFoto3745.jpgFoto3662.jpgFoto3673.jpgFoto3674.jpgFoto3675.jpgFoto3737.jpgFoto3738.jpgFoto3739.jpgFoto3740.jpgFoto3741.jpgFoto3580.jpgFoto3581.jpgFoto3582.jpgFoto3583.jpgFoto3584.jpgFoto3585.jpgFoto3588.jpgFoto3589.jpg
    3 Big Grapefruit big bud, 1White widow big bud(beide soorten van x-line femaleseeds),5 Royal caramel (Royal Queenseeds) en een cheese
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Re: Momentopnames

leuke aap die de voeding bewaakt
    ziet er goed uit tussendoor
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

das een schaap...wat jij rookt wil ik ook !

Comment

wat ik rook is limited edition dus helaas
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Inderdaad,t is een schaap,met knabbel (of babbel) tussen z'n voorpoten,ze bewaken m'n tent.
          Maar goed dat het niet kan spreken.....

Comment

download.jpg
            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
            A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Kunnen we, als de tijd aangebroken is, een rookverslag krijgen van de Royal caramel?
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Een rookverslag? k zal m'n best doen want k vind dat nogal moeilijk( de een z'n smaak.......),Ze hangen te drogen nu,k heb ze voor t eerst in delen geoogst,eerst de rijpe hoofdtoppen,de rest nog enkele dagen laten staan en vandaag gaan de laatste drie om.
                'K kan in elk geval al zeggen dat ze enorm veel trichomen hebben en zeer lekker ruiken.
                Deze ronde hadden er enkele last van toprot,maar dat was mijn eigen schuld,op die warme dagen de tent niet opengezet,hoge LV,met alle gevolgen van dien,gelukkig was ik er zeer snel bij om de aangetaste delen weg te knippen zodat de schade beperkt bleef.
                Ze maken wel vette zware toppen aan en waren snel klaar,op 02-07 kwamen ze boven,direct alles op 12/12,we zijn nu 12-09 en ze zijn klaar (melkwitte trichomen met hier en daar wat amber)

Comment

Damm sole. Je bent weer lekker bezig.
                  Dat zijn lekkere cola's die daar aan het drogen zijn.
                  Dat word weer lekker genieten straks.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Héhé,stille waters......,beetje reclame maken,die Royal Caramel is van Royal Queen seeds,en de Big Grapefruit Big Bud is van Femaleseeds X-line,ben daar zeeeeeeer content van......van Femaleseeds,er stond een cheese tussen van een ander merk(allereerste aankoop via amsterdamarihuanaseedbank).
                    Volgende keer wordt het Bubblegum van Femaleseeds en blue cheese,ook van femaleseeds,de blue cheese zijn testertjes,een heeeeeel fijne attentie van Urban Alien,van de growshop waar je vriendelijk ontvangen wordt met een bakje koffie/thee en waar je met raad en daad wordt bijgestaan.
                    Voor een klein hobbykwekertje zijn een paar goede zaadjes altijd heel leuk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gamm View Post
                      kunnen we, als de tijd aangebroken is, een rookverslag krijgen van de royal caramel?
                      Bump
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Big Grape.jpgBig grapefruit.jpgCheese.jpgRoyal caramel.jpg

Comment

Lekker sole. Dat word weer genieten van je eigen wiet(en).
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Rookverslag,ik denk dat ik slecht geplaatst ben om een rookverslag te schrijven omdat ik eigenlijk doorlopend stoned ben,ik rook zo'n 10-15 jointjes per dag,de eerste bij het opstaan al.
                            De Royal caramel voldoet in elk geval aan wat ik verwacht,je wordt er lekker en rustig stoned van(ik ben een sneltrein als k niet blow....).
                            De geur die je tegemoet komt als de potten opengaan is ook veelbelovend,je ruikt gewoon dat het een sterk weedsoortje is.
                            Ik heb maar een minpuntje en dat is dat ze nogal klein blijven als je op 12/12 werkt.

Comment

PIC_0082.jpgPIC_0139.jpgPIC_0184.jpgPIC_0189.jpgPIC_0192.jpgPIC_0191.jpgPIC_0185.jpgPIC_0187.jpgPIC_0188.jpgPIC_0140.jpgPIC_0136.jpgPIC_0137.jpgPIC_0138.jpg Er stond ook een paarse tussen.

Comment

Bezig...
                              X