Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Excodus Cheese in de Aerogarden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Excodus Cheese in de Aerogarden

    Korting op 420shop
    Ben enige tijd bezig voor te kijken of je in een aerogarden een beetje wiet ken kweken.
    Het voordeel is ervan dat je geen medium hebt (grond) maar de wortels in de waterbak hangen.
    Het plantje is nu +/- 2,5 week oud .
    image.jpgimage.jpgimage.jpg
    Voor voeding krijgt ze dit toegevoegd en sochtends en savonds spraymix van hy-pro
    image.jpg
    Verder hangt er een groeilamp in van de aerogarden , 3 spaarlampen toegevoegd en boven in hangt een led paneel
    image.jpg
    Iemand sugesties ?
    Alles gaat goed behalve dat de onderste bladeren een geel puntje krijgen

    #2
    Re: Excodus Cheese in de Aerogarden

    Voor ikzelf begon te kweken,stond de aerogarden hoog op men verlanglijst,maar de nadelen ervan hebben me weerhouden(te klein waterbakje vd wortels,lichtgebrek,vooral als je in de problemen komt qua voeding op dwc,moet je verdomd goed op de hoogte zijn,welke voeding je dan moet bijgeven en hoe,op aarde vangt de buffer dit op),wel mooi systeem,goed voor salade enzo sowieso wens ik je veel s6

    Comment


      #3
      Re: Excodus Cheese in de Aerogarden

      Ja ben eens het kijken of het mogelijk is
      Dan heb je om de zoveel weken een lekker wietje (niet zo commercieel )
      Het lijkt me dat ze niet zo groot worden erin door de beperkte ruimte voor de wortels.
      En hoe je zegt probleem komt qua voeding kan je zo weten ( meten is weten )
      Elke dag de ph 2 x meten bijv.

      Comment


        #4
        Re: Excodus Cheese in de Aerogarden

        lukken zal het wel hoor,afhankelijk van welke soortjes je erin zet,de lichtspreiding,kan je idd nog wat bijhangen van lampen
        ik heb daar al heel veel mooie voorbeelden van gezien,op youtube en dergelijke,iedereen die beetje van kweken afweet,haal daar wel mooie wietjes vanaf

        Comment

        Bezig...
        X