Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super silver haze op steenwol

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Super silver haze op steenwol

    Die zijn na de foto allemaal verwijderd. Is collectie van de voorbije 4 dagen.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

    Comment


      Re: Super silver haze op steenwol

      Had je ook trouwens gezegd Herby ,niet ? Goe bezig man

      Comment


        Re: Super silver haze op steenwol

        Dat had ik ook gelezen dat hij het vergeelde, verdorde blad op de foto's reeds verwijderd had.
        Ik bedoelde eigenlijk,opletten bij nieuwe. Die PP ziet er vrij compact uit en ik heb zelf bij die strain vaak toprot vanbinnen uit gehad, vandaar.
        Ik denk overigens dat Herby wel weet waarop ik doel, we kennen elkaar al wat langer.

        Comment


          Re: Super silver haze op steenwol

          De powerplant heeft de eerste amber kleurige triconen. Dus die gaat van morgen op water en brood en bekijk dan rustig verder wanneer ideale moment is om te oogsten.

          Morgen wordt er geproefd van de critical. Benieuwd naar de smaak.

          powerplant was geen bewuste keuzen. Maar is toch mooi plantje geworden.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

          Comment


            20160112_222344 (Large).jpg
            SSH
            20160112_222352 (Large).jpg20160112_222400 (Large).jpg
            Powerplant
            20160112_222410 (Large).jpg20160112_222415 (Large).jpg

            Rookresultaat critical:

            Critical na 2 weken drogen geprobeerd met vaporiser. 1 van de kleine topjes geprobeerd. Met momenten heel rustige zoete smaak maar met momenten ook een irriterende en scherpere smaak mogelijk te maken met (te) vroeg te willen proeven. High gevoel blijft iets langer weg (tov WW) maar eens dat gevoel er door kwam heeft het ook veel langer aangehouden.

            Einde van de week nieuwe poging om te zien of dan homogenere smaak verkregen wordt.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

            Comment


              Re: Super silver haze op steenwol

              Lekkerrrrr !!!! [emoji122]🏽


              Cannabis Strain Testing 420 CST#420

              Comment


                Re: Super silver haze op steenwol

                ssh heeft nu ook amber triconen. Gisteren gespoeld geweest met water en vandaag opnieuw. Einde deze week gaat ssh samen met powerplantje plant. En dan is ongeduldig wachten op het resultaat. Straks of morgen volgen er nog foto's.

                De Critical dit weekend opnieuw geproefd. De smaak was deze keer veel homogener. Mooie zoete smaak met weer tragere reactie van roes. Maar eens de roes doorkomt blijft hij wel veel langer aanhouden ivm de WW.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                Comment


                  Re: Super silver haze op steenwol

                  Mooi gedaan Herby ondanks de wat twijfelachtige start een mooie run neergezet met een duidelijk verslag, top.

                  Grtz Flint.

                  Comment


                    Re: Super silver haze op steenwol

                    dank u flintstoned.

                    Laatste foto's voor dit verslagje. SSH is mooi op zijn max en zal plezier zijn deze zondag te drogen te hangen. Powerplantje ben eerlijk ook nieuwsgierig naar wat het nu uiteindelijk geworden is.
                    De critical heeft 100gr in totaal opgeleverd. Daar is 10gr van weggegooid door welbekende rede. Al was het dus oppervlakkig heb alle stukken met ros in volledig weggedaan.

                    De foto's:

                    2 dagen geleden:
                    algemeen
                    20160118_220154 (Large).jpg

                    SSH
                    20160118_220159 (Large).jpg20160118_220204 (Large).jpg

                    Powerplant
                    20160118_220208 (Large).jpg20160118_220212 (Large).jpg

                    Vandaag:
                    Algemeen
                    20160120_221545 (Large).jpg

                    SSH
                    20160120_221643 (Large).jpg20160120_221614 (Large).jpg20160120_221604 (Large).jpg20160120_221552 (Large).jpg20160120_221655 (Large).jpg

                    Powerplant
                    20160120_221625 (Large).jpg20160120_221631 (Large).jpg

                    Heb deze keer men hand eens naast de toppen gehouden om een beetje een vergelijkingspunt te hebben.

                    Binnen 2 a 3 weken zal er nog een verslagje volgen over de ervaring van ssh en powerplant.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                    Comment


                      Re: Super silver haze op steenwol

                      Plantjes zijn geoogst. Binnen 3 weekjes een rookverslagje.

                      iemand ervaring met "moving lights". Waar dat u lichtbron links rechts over u planten beweegt?? Zou (zeer) goede resultaten hebben.
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                      Comment


                        Re: Super silver haze op steenwol

                        Veel over nagedacht, maar nooit in de praktijk omgezet wegens teveel werk en een simpeler oplossing. Scrog.
                        Maar als je het zelf kan opzetten, doen zou ik zeggen. Dan zien we eens iets vernieuwends

                        Comment


                          Re: Super silver haze op steenwol

                          Ik heb vooral gelezen dat die moving lights het toch niet zijn. dat idee is ook al jaren oud.
                          Ze bewegen te langzaam om goed en voldoende regelmatig te belichten, en als je ze te snel laat lopen levert dat stress op, en dat wil je juist niet met al die onstabiele soortjes tegenwoordig.
                          Het idee erachter is om met 1 lamp een groter oppervlak te bestrijken, maar in de praktijk werkt dat niet.

                          Toppen zien er mooi uit, jammer dat ze nog meer dan de helft krimpen tijdens het drogen, maar daar doe je weinig aan.
                          Je had niet veel langer moeten wachten met die PP denk ik.

                          Maar wacht eens even...een Powerplant ?

                          De naam van dat plantje heeft tijdens dit kweekverslag een ware evolutie meegemaakt :

                          Bericht 40: Power Flower.
                          Bericht 45: Flower Power
                          Bericht 78: Powerplantje
                          Bericht 89: Powerplant.

                          Dusse...nou ben ik wel nieuwsgierig wat het nou echt is, en van welke zaadmaker.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            Re: Super silver haze op steenwol

                            power flower van roal queen seeds zoals de critical en de ssh. De eerste benaming was de juiste. En nadien laat men geheugen stukje bij stukje in de steek. QnQ. sorry daarvoor.
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                            Comment


                              Re: Super silver haze op steenwol

                              Ahja, oke dan ben ik weer bij, zou zonde zijn als ik de verkeerde ga kopen als jij een mega positief rookverslag ervan maakt eh
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                Re: Super silver haze op steenwol

                                Ga rookverslagje van critical wat bijstellen. Na wat meer gebruik is hij ivm de ww toch zwakker. Zeker niet slecht maar begin te twijfelen of hem nog opnieuw zou zetten of niet.
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ze-op-steenwol

                                Comment

                                Bezig...
                                X