Beste tuinders

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Labberkak
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2015
    • 139

    #16
    Re: Beste tuinders

    Ik denk toch dat het door de diepte van de potten komt


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #17
      Re: Beste tuinders

      Yep, als je zoveel diepte in de potten hebt, gaan ze als de brandweer.
      Zo werkt dat in de volle grond ook.
      Zonder scrog kunnen ze makkelijk over een meter hoog worden, en breed vooral, ze zijn voornamelijk Indica neem ik aan, en je hebt ze ook nog eens getopt, da's dubbel.
      Dan zul je misschien nog wel het een en ander moeten dieven (takken, niet de bladeren)
      Hoe lang ga je ze nog laten groeien ?

      Van wie is deze Purple Kush ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Labberkak
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2015
        • 139

        #18
        Re: Beste tuinders

        Deze zaadjes komen van wietzaadjes.nl en ik denk dat ik vrijdag in de bloei gaat


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #19
          Re: Beste tuinders

          Ik schuif aan, heb nl. nog nooit iets met mapito gezien
          Ziet er goed uit !

          Is het speciale voeding voor mapito ?


          Een suggestie, misschien JD vragen om de topictitel te veranderen ?
          Deze doet nl geen recht aan je verslag
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • Labberkak
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2015
            • 139

            #20
            Re: Beste tuinders

            Hey stemma deze voeding is speciaal voor hydro kweek en wat was er nou met mijn titel ? Snap je eff niet


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #21
              Re: Beste tuinders

              Bij de titel 'Beste tuinders' verwacht ik een beginnersvraag, geen voor mij interessante mapitokweek. Denk dat een aantal je topic daardoor doorscrollen.
              Ook voor mensen die op mapito zoeken is dat makkelijker te vinden.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • PotHead Sativa
                Banned
                • Jul 2015
                • 649

                #22
                Re: Beste tuinders

                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                Bij de titel 'Beste tuinders' verwacht ik een beginnersvraag, geen voor mij interessante mapitokweek. Denk dat een aantal je topic daardoor doorscrollen.
                Ook voor mensen die op mapito zoeken is dat makkelijker te vinden.
                Klopt ...

                Comment

                • Labberkak
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2015
                  • 139

                  #23
                  Re: Beste tuinders

                  Hoe krijg ik dat nog voor elkaar dan daar had ik niet aan gedacht dit is ook mijn eerste topic [emoji106]🏼


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #24
                    Re: Beste tuinders

                    Je kunt hier https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/showgroups.php
                    een verzoek indienen bij Jointjedraaien, Silas, Westport of Cebep.

                    Geef gelijk de nieuwe naam van het topic door
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • Labberkak
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2015
                      • 139

                      #25
                      Re: Beste tuinders

                      Hoi stemma ,ik ben mijn wachtwoord kwijt die moet ik daar invullen ,,op de app log hij automatisch in kan jij dat niet voor mij regelen


                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                      Comment

                      • Stemma
                        Exquisite Grower
                        420 Member
                        • Mar 2014
                        • 7415

                        #26
                        Re: Beste tuinders

                        Als je op het driehoekje met het uitroepteken klikt kan je via een melding een mod waarschuwen.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        • Labberkak
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2015
                          • 139

                          #27
                          Re: Beste tuinders

                          Yo Thanks Stemma


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment

                          • Labberkak
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2015
                            • 139

                            #28
                            Re: Beste tuinders

                            Nog eff een paar foto's ik heb een nieuw net erin gehangen voor meer opbrengst hij is nu hoger en aan de zijkanten zit nu ook gaas











                            Ik denk dat ik ze nog 2 weken laat groeien tot het gaas mooi bedekt is ,,,dus ik moet ze gaan vastbinden aan het net




                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #29
                              Re: Beste tuinders

                              Ik denk dat dat te lang is, dan groeien ze straks je hokje uit, ze gaan razendsnel.
                              Als je ze nu op 12/12 zet komt het al vol denk ik, maar misschien hebben kwekers met hydro-ervaring er 'n betere kijk op...?
                              (niet alleen op mijn mening af gaan

                              Heb je de lamp niet wat hoog hangen, 250W toch ? Of was dat voor de foto's ?
                              Ze zien er wel supergezond uit. blauwduimpjuh.png
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • joremkrank
                                Cronic Grower
                                Lucky Member
                                • Oct 2015
                                • 3260

                                #30
                                Re: Beste tuinders

                                Die gaan als een speerzou er een 400 wattert opgooien
                                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                                Comment

                                Bezig...