Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste tuinders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Beste tuinders

    Als je het verschil niet merkt tussen wiet die op het eind alleen water gehad heeft en wiet die gewoon tot het eind voeding krijgt dan heb je niet lang genoeg gespoeld.
    Daar zit een flink verschil in, qua smaak, maar ook qua scherpte in de keel, en mogelijke hoestbuien.
    Meestal stop ik met voeding als 70-80% van de trichomen melkwit is en ga oogsten als minstens 20% amber is.
    De ene keer duurt dat 10 dagen, maar ik heb ook wel eens 4 weken meegemaakt.
    Er zit natuurlijk ook verschil in de soort strain, een Indica kleurt veel sneller naar amber dan een Sativa, en met al die onstabiele hybriden die tegenwoordig verkocht worden zijn het net toverballen, dan blijft het een beetje gokken.
    De kleur van het blad is ook veelzeggend.
    Als het knipmoment is aangebroken zie je die het liefst richting een lichtgroene/soms bijna gele kleur, in ieder geval niet meer donkergroen.

    Mgoed, 't is jouw keuze natuurlijk, ik probeer alleen zo goed mogelijk advies te geven, advies waar ik achter sta en de verantwoording voor neem.
    Natuurlijk kun je aan alle kanten wat schipperen : Spaarlampen kan best, grond van de Aldi kan best, Autoflowers binnen kan best, Pokon kan best, 3L potjes kan best, buitenplantjes in maart kan best, oogsten voor je amber ziet kan best....enz enz enz....
    Maar ik vind dat je altijd voor het beste moet gaan, een zesjescultuur is niet aan mij besteedt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: Beste tuinders

      Ze staan nu 50 dagen in de bloei ? Moet ik ze nog een week voeding geven of 1 A 2 weken water geven


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


        Re: Beste tuinders

        Wat zouden jullie doen ? Nog een week voeding of water ?????


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


          Re: Beste tuinders

          Persoonlijk zou ik zeker 2 weken alleen afgezuurd water geven
          je kan ook een week doen alleen zal je wiet wel scherper zijn van smaak
          Ziet er top uit bijna klaar met een goede oogst in het vooruitzicht

          Comment


            Re: Beste tuinders

            Gewoon onafgezuurd water zou ik doen.
            Donkergroene pracht dus lekker spoelen.

            Mooie zooi.

            Suc7
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              Re: Beste tuinders

              Komt goed boys toppen worden echt mega dik en hard ik kweek al wat langer maar ik heb dit nooit mee gemaakt [emoji106]🏼[emoji106]🏼[emoji123]🏻


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment


                Re: Beste tuinders

                Had je er eerder meer watt boven moeten hangen,ze schreeuwden er echt om
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  Re: Beste tuinders

                  Volgende keer beter joremkrank


                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment


                    Re: Beste tuinders

                    Toch nog 300 gram droog [emoji3] op naar de volgende oogst [emoji106]🏼 zaadjes zijn al aan het ontkiemen 3xAmnesia haze +1 Candy kush op mapito [emoji123]🏻


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment


                      Re: Beste tuinders

                      Master scorelet er wel op dat je amnees als een gek gaat groeien in die mapito,ik zou die candy kush maar een week voorsprong gevenis het nog een beetje te roken?
                      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                      Comment


                        Re: Beste tuinders

                        binnen 4 dagen gedroogd?? das wel een beetje erg snel?
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                        Comment


                          Re: Beste tuinders

                          Je hebt geen 2 weken meer gewacht dus... Wel mooi resultaat


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            Re: Beste tuinders

                            Nee ik kreeg bezoek van vrienden met pet dus moest weg


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                            Comment


                              Re: Beste tuinders

                              Ik ben knetter stoned van die wiet en hij is lekker zoet een beetje bos bessen smaak[emoji106]🏼[emoji106]🏼[emoji106]🏼[emoji106]🏼


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                              Comment


                                Re: Beste tuinders

                                Haha. Enjoy!

                                Comment

                                Bezig...
                                X