Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Doe-Het-Zelf RDWC systeem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik heb ze er op geschroefd met een rubbertje ertussen. Had in eerste instantie verschillende pvc koppelingen gebruikt maar die zijn gruwelijk duur. Om 2 bakken met elkaar te verbinden ben je €20,- verder aan koppelingen. Heb nu iets gevonden op Ali wat perfect werkt. Ik wil de bakken met 2 verbindingen aan elkaar maken. 1 op de bodem en 1 op de hoogte van het water niveau. Ook zet ik ze niet in een cirkel maar achter elkaar met op het begin de controle bak. Vanuit daar pomp ik het naar de achterste bak en de stroming doet de rest. Altans dat is het idee haha

€ 1,17 6% Off | Goedkope Zwarte Rechte Buis Pijp Connector 20/25/32mm PVC Waterdicht Pijp Gezamenlijke Aquarium Aquarium accessoires

Comment

32mm is wat ik nu ook heb maar vind dat een beetje aan de kleine maat achteraf gezien. Verbind je met wat je laat zien uiteindelijk met een pijp via een lijmverbinding?
      "There is no wealth like knowledge, no poverty like ignorance."

Comment

ligt er een beetje aan hoe ik het kan monteren.
        Wil zo min mogelijk lijmen zodat het ook weer goed uit elkaar kan om schoon te maken

Comment

Ik ben ook op zoek naar iets wat ik makkelijk kan demonteren zodat je het hele zooitje kan uitbereiden en schoonmaken enzo. ik ben benieuwd naar je bevindingen!
          "There is no wealth like knowledge, no poverty like ignorance."

Comment

• Bertus
            Bertus commented
            Editing a comment
            Woensdag weet ik meer!
            Dan worden ze geleverd. Ik hou je op de hoogte

Stan ik heb ze al!
          dit gaat gewoon werken
          gaten moeten 25mm worden
          buitenmaat is 32 mm waar je je slang op aan kan sluiten. Binnenmaat van de doorgang is 18 mm

goed stevig materiaal en dat allemaal voor €1,70. heb er net weer 20 besteld zodat er uitbreid mogelijkheden zijn!

als je met een flexibele slang werkt van 32 mm dan kun je deze gewoon met slang klemmen er op zetten. Heb je een vaste opstelling dan lijm je er een mof op dan de buis en dan weer een mof. Dan kun je het van binnen uit de bak er af draaien en schoon maken!

You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

Comment

Comment

Comment

Bezig...
              X