Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hydro buitenkweek?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hydro buitenkweek?

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Ik ben redelijk nieuw met kweken. Vorige zomer wat plantjes gehad. Ik heb nu nog zo'n 100 zaadjes over en ga deze zomer wat neerzetten. Echter is het voor mij belangrijk dat we de kweekbak, wanneer er bijv. visite komt, even aan de kant kunnen zetten. Een zwaar medium zoals grond heeft dus niet de voorkeur. Mijn vraag in het kort: Is het te doen om als semi-beginner hydro buiten te kweken, of heb ik een lagere slagingskans? Ik ben van plan om een soort kleine 'kas' te bouwen en hieronder de hydro bak te plaatsen met de planten (verrijdbaar). Ik ben nu wat zaden aan het ontkiemen binnen zodat ik naar buiten kan zodra het lekker weer is.

    Bedankt.

    #2
    Re: hydro buitenkweek?

    ga naar de growshop en laat je voorlichten over eb en vloed systeem,dat is bijna hufter proef als je het met de hand doet.wel zal je ph en ec meters moeten aanschaffen.ook zal je in de zomer om de dag bij heel warm weer,of om de 3 dagen thuis moeten zijn om te vloeden.

    Comment


      #3
      Re: hydro buitenkweek?

      Hey man,

      Bedankt voor je reactie. Ik zal me er eens in verdiepen. Heb een handje in de potgrond gestrooid, zijn er nu ca. 15 van met het kopje boven.

      Comment


        #4
        Re: hydro buitenkweek?

        vergeet allezins geen verslagje te maken, lijkt me enorm ingewikkeld maar opzich realistisch
        klinkt mooi, veel succes alvast!

        Comment


          #5
          Re: hydro buitenkweek?