Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubble bucket water temp te warm.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bubble bucket water temp te warm.

    Korting op 420shop
    Dag mensen,

    ben 2weken geleden begonnen met mijn 1 st bubble bucket om het eens te proberen, en daarna een rdwc systeem te maken..

    heb een kush uit zaad er staan, maar nu heb ik 3 dagen niet gekeken ivb met werk en is door het warme weer van de afgelopen paar dagen mijn temp van het voeding water erg hoog 28gr en nu zijn de wortels wat bruin geworden.

    mijn vraag is trek dit weer bij of kan ik hier zelf wat aan doen? Heb het water gelijk ververst net.

    hoor graag van jullie.

    peace Janga85

    #2
    Ik weet niet zoveel van hydro, maar als je een beetje Engels begrijpt kun je deze pagina eens doorlezen over wortelrot.
    Daar staat een uitgebreide opsomming van symptomen, oorzaken, verbeteringen en oplossingen.
    Hopelijk kan je er wat mee.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Zal er gelijk naar kijken...

      bedankt voor de reactie qnq topp

      Comment


        #4
        grotere emmer nemen,wit is een must
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          water verversen, zorgen dat het niet te warm wordt. Je kan altijd een beetje zuurstofwater erbij doen. Maar eenmaal gehad heb je er een tijdje last van is mijn ervaring

          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment


            #6
            Het beste kan je een water chiller gebruiken zodat je water niet boven de 24 graden komt anders is de kans op schimmels zeer groot.
            Volgens Alien Hydrophonics is de beste temperatuur tussen de 18 en 20 graden.
            Het ligt eraan hoeveel liter je hydro systeem welke waterchiller je nodig hebt.
            Dit is een goede chiller.https://www.freezinghardware.nl/prod...-165-Watt.html.
            Het apparaat kost wel wat maar werkt perfect en je hebt nooit meer last van wortel schimmels.

            Grt Benno THC

            Comment


              #7
              Als je temp problemen hebt haal een chiller wel dure investering maar worth it, of leg coolblokken uit de vriezer in je bucket om temp omlaag te krijgen en voor extra wortelbescherming haal botanicare hydrogaurd een must have doe hydro succes gozer

              Comment


                #8
                Ja het is een investering maar dan heb je ook wat zo ik zie dat.Je gaat hem toch altijd gebruiken neem ik aan.Ik zou niet gaan rotzooien met ijsblokken dat gaat condenseren en dan word alles zeiknat.Voor het systeem gebruik ik Aptus system clean.Thx kerel jij ook succes

                Comment

                Bezig...
                X