Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft ervaring met autopot systeem ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wie heeft ervaring met autopot systeem ?

    Korting op 420shop
    Hoi hoi ik kweek normaal op aarde maar nu zag dit systeem heefd er iemand ervaring mee of zou dit een nuteloze koop zijn hydro kweken is kompleet nieuw voor mij dus ja en moest er iemand een verslag van hebben met een pot als deze stuur mij even een link aub
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Topic verplaatst naar juiste sectie.
    Succes met door de kweekverslagen klikken.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Staat er wel onder hoor.

    • Rickysticky
      Rickysticky commented
      Editing a comment
      Zie het nu pas haha

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Jaman

    #3
    En de titel aangepast want "vraagje" is net zo flut als "help"

    Tis een autopot systeem.
    Is dat hydro ? Er gaat gewoon grond in de potten, mja, rfx zou ook kunnen denk ik? idunno..succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      Er zijn wat kweekjes gestart, maar weet niet zo, of die afgemaakt zijn, maar ik vermoed van niet.

      Wij van afdeling hydro, vinden autopot geen hydrosysteem, want er zit grond in, en dat werkt gewoon kut.

      Comment


        #5
        Test het uit, met verslag, en laat het ons weten.

        Comment


          #6
          Rreppellsteeltjam

          je zegt dat die autopot systeem kut is als je op aarde kweekt.

          waarom is dat kut dan want is toch gewoon een systeem dat water geeft aan de onderkant wat maakt het dat uit als je op aarde of ... kweekt?

          zat er nl zelf aan te denken om een 4x15lt autopot te kopen voor mijn 2e kweek ( eerste is nu bezig ).

          wat zijn de nadelen?

          Comment


          • Monkey Man
            Monkey Man commented
            Editing a comment
            Heb hier 1 iemand er mee gezien. En die heeft ze allemaal een beetje zitten aanpassen andere doorlaat rubbertjes erin gezet omdat die verstopt raakte of dat de vlotter niet goed afsloot alles onder water. Je leest meer mensen die er niet mee verder gaan ipv mensen die het de hemel in prijzen. Blumat druppelaars blijken hier wel zeer positief te zijn.

          #7
          zag dat ze een nieuw systeem hadden met nieuwe kleppen en met textielen potten van 18-? liter.

          https://www.rajatrading.nl/nl/autopo...QaAu_wEALw_wcB

          moet alleen nog even meten als er 4 in mijn tentje passen. mm of toch maar een grotere tent ?

          vind 190 euro nou niet niets maar geeft wel veel gemak met water geven.

          misschien toch maar een lek bak(wasmachine) die heb ik al gekocht voor 20euro.

          Comment


          • Old dawg
            Old dawg commented
            Editing a comment
            Hier is het goedkoper:
            https://www.autopot.nl/shop/1pot-xl-...-xl-4-smartpot

            Heb zelf ook deze xl smartpots (4 stuks) met (zelf geüpgraded) airdomes, 2 rondes gedraaid, en ben er zeer tevreden over.

            Heb wel bij 1tray een "vastloper" gehad waardoor het water bleef lopen, was er snel bij en viel erg mee, en heb ff de aquavalve losgekoppeld, en de rubbertjes nagekeken, teruggeplaatst en liep weer perfect, 2 minuten werk.

            En met lekbak erbij zou ik me geen zorgen maken.

            Succes

          #8
          ik weet niet of iemand dit leest maar ik heb ook autopotten geprobeerd, wat een ellende 3x alles overstroomd lekkende ventielen gewoon poppenspul.

          Comment

          Bezig...
          X