Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Systeem voor PH sonde installatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Systeem voor PH sonde installatie

    Korting op 420shop
    Hey hey iedereen,

    Ik ben volop bezig met het uit tekenen en opbouwen van men nieuwe grow ruimte.

    De ac infinity cloudline ligt bij de douane stof te vangen, de lumatek zeus zit in het winkelmandje wachtende op een (hopelijk) promo code van greensel,men growstream is besteld en de opbouw en isolatie van de effectieve ruimte staat ingepland..
    TOP!

    Nu was ik nog aan het denken om net buiten men veg en flower ruimte een kleine control area te maken. Daar kan ik de cloudline bedienen, men lamp besturen, EN (waar het dus eigenlijk om gaat) hier zou ik een bluelab PH controller willen installeren om men PH ten aller tijde perfect te houden.

    Nu wil ik graag op een of andere manier water naar hier pompen, en hier dus ook de mogelijkheid hebben om voorbij de meter de Ph- te laten indruppelen. Zijn er mensen die hier suggesties voor hebben? (Als je het niet begrijpt ligt het ongetwijfeld aan mij! Ik ben momenteel niet nuchter)
    A few blunts a day, keeps the depression away

    #2
    4 cm water afvoerbuis nemen, genoeg koppelstukken te krijgen waar je mee kan spelen, een y stuk bijvoorbeeld

    Comment


      #3
      Als je met zwaartekracht werkt zou je een eenvoudig magneetventiel kunnen nemen die opent zodra de ph-waarde te hoog is en sluit zodra deze op niveau is. Zit in iedere volautomatische espressomachine dus lekker voordelig te krijgen en eenvoudig te vervangen bij defect
      Lopend Verslag

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik weet niet wat voor systeem hij heeft maar je zou er eventueel een vertraging op kunnen zetten. Anderzijds. Als je weet dat er 10 minuten tussen de juiste waarde meting zit voordat deze afslaat stel je hem toch gewoon wat hoger in voordat hij afslaat?

      • Mapa
        Mapa commented
        Editing a comment
        Yup, is met een vertraging die je zelf kan instellen. Houdt ook rekening met temperatuur schommelingen etc.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Nou, dan houd niets je meer tegen!

      #4
      Kijk bijvoorbeeld eens op toppy.nl
      Dat soort systemen wordt er voor gebruikt.

      Bij Growshops kun je ook op cannabis gerichte systemen kopen (meestal duurder)
      ecph.png phec.png

      Als je handig bent, een 3D-printer hebt en een paar Raspberry pi's in de la, dan maak je zoiets zelfs.
      Last edited by QnQ; 26 January 2021, 09:43.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Mapa
        Mapa commented
        Editing a comment
        Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt ik zou een manier willen om die bluelab PH controller die je linkt op een defitge manier te kunnen plaatsen in men systeem. Zodat ik het niet gewoon in het voedingvat moet laten hangen. Een soort sondehouder op een aparte lijn ofzo

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ja dat kan, als je buiten je ruimte een extra vat zet.
        De pH- moet meteen met de hele watervoorraad gemengd worden.

        En anders begrijp ik het inderdaad misschien niet.
        Je noemt een hoop materiaal dat ik eerst zou moeten gaan googelen omdat ik niet zie wat dat allemaal is.
    Bezig...
    X