Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

O2 Grow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    O2 Grow

    Korting op 420shop
    Ik heb een vraag over de o2 grow die ik ben tegen gekomen op het net.

    https://o2grow.com/o2-grow-2020/


    O 2 Grow
    kan 50% of meer opgeloste zuurstof leveren dan een bubbler.

    ik was benieuwd of iemand deze gebruikt en wat de resultaten hier van zijn.

    Ik kom alleen op Amerikaanse forms uit en daar lees ik zowel positieve als negatieve reacties
    .




    #2
    Waterstofperoxide gebruiken, word ook wel zuurstofwater genoemd.

    Comment


      #3
      Dat is niks nieuws he....dat bestond al voordat led bestond, alleen is dit commercieel verpakt voor een prijs met fijne winstmarge.
      ((effe opgezocht, electrolyse, sinds 1832, ontdekt door Michael Faraday ))

      Zoiets maak je zelf thuis voor een paar euro...niet met titanium weliswaar, maar daar is wel wat op te verzinnen.
      Dan kun je dat testen. Alhoewel ik vermoed, omdat dit bijna 200 jaar bestaat, dat er vast weleens iemand eerder op dat idee is gekomen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Rreppellsteeltjam View Post
        Waterstofperoxide gebruiken, word ook wel zuurstofwater genoemd.
        Ja dat heb ik ook, maar dat gaat weer niet met plagon a+b las ik op het forum

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Dat is niks nieuws he....dat bestond al voordat led bestond, alleen is dit commercieel verpakt voor een prijs met fijne winstmarge.
          ((effe opgezocht, electrolyse, sinds 1832, ontdekt door Michael Faraday ))

          Zoiets maak je zelf thuis voor een paar euro...niet met titanium weliswaar, maar daar is wel wat op te verzinnen.
          Dan kun je dat testen. Alhoewel ik vermoed, omdat dit bijna 200 jaar bestaat, dat er vast weleens iemand eerder op dat idee is gekomen.


          Dat heb ik ook allemaal gelezen.

          Maar ik kom nergens tegen of mensen die het gebruiken er ook echt baat bij hebben.

          het maken is niet het probleem, het materiaal schijnt er duur te zijn en ze schijnen op een pepaalde afstand van elkaar te moeten zitten, want anders schijnt er een andere chemiese reactie te ontstaan en dat is dodelijk voor je planten.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Als je dat niet leest, is dat misschien wel genoeg info ?

            (btw je hoeft mij niet te citeren, ik heb daar een grote hekel aan. Gebruik dan gewoon alias dat scheelt elke keer alles dubbel lezen)

          #6
          Bubbel emmer werkt goed genoeg
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #7
            Ik vraag me af wat er met het waterstof gebeurt dat.ook vrijkomt ...

            Comment


            • Porta
              Porta commented
              Editing a comment
              Dat schijnt niet zoveel te zijn en het wordt afgezogen. Maar ik zou er geen vuur bij houden.
          Bezig...
          X