Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke voeding gebruiken jullie+ combo andere merken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke voeding gebruiken jullie+ combo andere merken?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Welke voeding en additieven gebruiken jullie voor hydro?
    Ik gebruik canna aqua.

    Zie attachment.

    IK had net dat een fles cannaboost naar beerput rook. Het is biovoeding, ze zal gestorven zijn.

    Mijn vraag is ook: mag je voeding van canna mengen met additieven van andere merken?
    Ik ga er van uit dat enkel canna aqua flores en vega de voeding zijn? en PK13/14?

    Toepasbaar op ieder medium of substraatNog hogere opbrengsten met CANNA PK 13/14


    CANNA Boost Accelerator is geen voeding, maar een additief dat de fotosynthese (stofwisseling) van de plant verhoogt. Dit zorgt voor een snellere opbouw van de vruchten. Beschikbaarheid van voedingsstoffen is van groot belang om optimale resultaten met CANNA Boost Accelerator te kunnen behalen. De beschikbaarheid van alle voedingsstoffen is gegarandeerd met CANNA voeding. Naast de vertrouwde CANNA voeding kunnen in combinatie met CANNA PK 13/14 nog hogere resultaten worden behaald. Dit komt omdat CANNA PK 13/14 de plant in extra bloei-elementen voorziet, terwijl CANNA Boost Accelerator voor de energie zorgt om deze elementen te kunnen gebruiken.
    Welke additieven gebruiken jullie dan?

    Ik ga ook voodoo juice en white shark gebruiken.
    Attached Files

    #2
    Beerputgeur lijkt me leven ...

    Brandnetelgier ruikt ook naar hel en verdoemenis.

    Maar geen idee.met aqua-dinges.

    Comment


    • Manfred
      Manfred commented
      Editing a comment
      er stond schimmel op de oppervlak ook hoor, en ik moest kokhalzen van de geur... ik ken de andere geuren, het was niet OK

    #3
    Die eerste vraag kan ik wel beantwoorden.

    Ik draai op T.A. TriPart Flora series (Zacht water)
    ​Gebruik daarnaast T.A. Trikologic en ph+/- van plagron

    Comment


      #4
      Dutchpro a/b calmag en explode, en zoutzuur als ph-.

      Pk1314 is voor fruit belangrijk.

      Op hydro doe je geen bio want dat blijft maar 24 uur goed.

      Comment


        #5
        Floranova grow en bloom en GHE pH min powder en Calmag van GHE en bloeistimulator eveneens van GHE. Deze voeding kan je zowel op aarde als op hydro gebruiken en het begint niet te stinken in je vat.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #6
          Plagron hydro gamma zal ik gebruiken bij mijn volgende kweek. Hoppelijk gaan die flessen even mee.

          Comment


            #7
            Ik heb nu Canna in gebruik maar heb net Peters Professional voeding gekocht die ik ga proberen.

            Comment


              #8
              Zoals Hork aangeeft werkt GHE heel goed. Zeker als je dan Green sensation bijgeeft.

              Zelf ben ik overgestapt, wegens de prijs, naar A+B voeding (dutchpro maar andere merken zijn ook goed) + topstimulator in de bloei + calmag tot je aan de voorgenoemde stopstimulators begint.
              Vermijd alles met ZYM op de naam: dat zijn enzymen en dat leeft en dat wil je vermijden in je ton tenzij je kan verzekeren dat de watertemp onder de 18 graden blijft.
              Enkel minerale voeding gebruiken dus, tenzij je bioponics wil proberen maar da's echt gene simpele.

              Verder kan je best ook H2O2 (zuurstofwater) bij in je water steken, ik doe een 0.5ml/l of minder van 15% h2o2 bij in mijn vat en ververs dan elke week of twee weken het water.

              Comment


                #9
                In het Bloeihok gebruik Hesi Cocos voeding, Hesi Supervit, ATAZym, Canna PK13/14, Atami B'Cuzz boosters, EPS Led bladvoeding.
                In het voorgroeihok is alleen de voeding anders, FERRO 1-COMPONENT GROEI
                Alles draait op cocos....

                ​In het verleden veel uit geprobeerd (Canna, Hy-pro, Aptus, BAC, Plagron)

                Allemaal niks mis mee en doet wat het moet doen, maar voor mijn gevoel kom ik met bovenstaande setup het beste weg.....

                Comment

                Bezig...
                X