Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubble systeem: waterpomp en slangen aansluiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bubble systeem: waterpomp en slangen aansluiten

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik wilde het bubble systeem na maken van deze pagina: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...oponic-systeem

    Maar ik kan nergens vinden hoe je meerdere waterslangen op 1 pompje aansluit, zijn daar verdeel buisjes voor? Want ik zie daar op de fotos toch echt 3 waterstralen...

    #2
    Re: Bubble systeem: waterpomp en slangen aansluiten

    Je heb van die kunststof koppelingen, T-stukjes, Y- stukjes, L-stukjes, enz, enz.

    Je hoeft niet persee 3 slangen te hebben, 2 werkt ook prima.

    Veel succes ermee!!

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Bubble systeem: waterpomp en slangen aansluiten

      Is het systeem eigenlijk geschikt om een stekje mee te laten wortelen? Weet iemand dat?

      Comment


        #4
        Re: Bubble systeem: waterpomp en slangen aansluiten

        Dat zou zeer goed moeten gaan Mexicaan, zelf heb ik er geen ervaring mee maar als je even zoekt kom je er zeer veel tegen die het zo doen met succes , ook U-tube staat vol van de uitleg erover .

        Grtz Hash
        Geniet nooit met mate !

        Comment


          #5
          Re: Bubble systeem: waterpomp en slangen aansluiten

          Heb inmiddels een boel gevonden echter weet ik niet de naam van die schuimblokken (zwarte en rond) waar ze normaliter bij hydro een stekje in steken.
          Weet iemand dit, want ik kan ze niet vinden?

          Tenzij er een andere goede (en goedkope) manier is om stekken in een hydro bak te zetten.

          Comment


            #6
            Re: Bubble systeem: waterpomp en slangen aansluiten

            Ik ken alleen maar startblokken van 7.5x7.5x6.5cm en die zijn wittig met plastic jasje die groen wit is. En waar je je stek in stopt heet een stekplug.

            Dus je moet startblokken hebben + stekpluggen en die kan je kopen bij "EU GROWSHOP EU" goed en goedkoop.

            Wel eerst je stek laten wortelen onder TL, voor je ze in je bubbler zet, en voor die bak is het max 2 stekken/planten per bak.

            Veel succes ermee.

            Grtz

            Comment

            Bezig...
            X