Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paars kleurtje bij hydro kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paars kleurtje bij hydro kweken

    Korting op 420shop
    Ok paarse wiet wat ik al weet. Lage nacht temperatuur, veel direct licht, genetics en als laatste pH.

    Bij grond vertellen ze rond pH7 nu dat is voor als je kweekt in grond want dit is buiten het bereik van hydro voeding.

    Daarom dat de vraag bij hydro belandt is (sorry grond kwekers😅). Rond wat zou ik de pH houden om een leuke paarse kleur te bevorderen?

    #2
    Ik was tien jaar geleden hier gefascineerd door blauwe wiet, Red Escape had volgens mij HJM gemaakt en die had ik in de tuin. Nu geef ik er niks meer om en zie ik het als een gebrek/schade.
    Last edited by Eclecticon; 1 week geleden.
    Baas in eigen brein.

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Mja we luisteren naar verschillende potcasts wss. Bij anesiaseeds is hun sterkste 38% procent en paars succes om nog sterkere te vinden.

      Een ding om ze paars te maken is verschil tussen temperatuur van dag en nacht. Natuurlijk als je te ver gaat heeft dat een negatieve stress.

      Ik geloof er niet in dat paars zwakker of sterker is, het is hoe je het kweekt natuurlijk maar dat heb je met andere stress ook om het thc gehalte op te krikken of uw plant juist te verkrachten.

      https://anesiaseeds.com/product/sun-of-a-peach/

    • Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Wie zal het zeggen. Ik kijk/luister alles van Caleb CSI, Bodhi, Breeder Syndicate, Pot Cast etc. Hype shit zoals van Berner waar het meer gaat om Rolex en verpakking sla ik over. Die kleine bolle NL talige met bril kan ik ook weinig mee, meneer groenhaar idem. Pubergebral. Die gorilla heb ik trouwens opgeslagen, lijkt me mooi. Ben niet bekend met anesia maar wil dat wel proberen ooit. De komende jaren is de kweek agenda inmiddels vol. Dat komt omdat ik over ben gegaan naar micro, dan moet je helaas keuzes maken. Volgende week heb ik mijn tweede box dus dan schiet het iets meer op.

    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Zoiezo niet wetenschappelijk bewezen, los van hun podcasts

    #3
    De pH is van geen invloed op de kleur, als je paarse wiet wilt moet je zoeken naar bepaalde genetica en wat geluk hebben.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Die frozen black cherry is hier al gekweekt maar was niet zo paars/zwart. Nuja hopen op wat geluk dan 🙂

    #4
    Red jack AF van growing choice

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment

    Bezig...
    X