Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan ik hier iets mee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kan ik hier iets mee?

    Korting op 420shop
    Ey beste JDers weer eens tijd voor budget/recycle projectje!!

    kheb nog een lege aquarium (plexi) staan, een waterpompje van filter en een zuurstofpompje
    nu vroeg ik me af of een van onderstaande systemen kans op slagen heeft...
    hydrohowto.jpg

    let me know thnx

    #2
    Re: kan ik hier iets mee?

    Das voor vissen planten groeien niet in een vissen huis
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: kan ik hier iets mee?

      en speciekuipen zijn voor mortel in te maken, en plastic bakken voor speelgoed in te laden...
      en domme commentaar.. om achterwege te laten

      Comment


        #4
        Re: kan ik hier iets mee?

        Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
        Ey beste JDers weer eens tijd voor budget/recycle projectje!!

        kheb nog een lege aquarium (plexi) staan, een waterpompje van filter en een zuurstofpompje
        nu vroeg ik me af of een van onderstaande systemen kans op slagen heeft...Nee dus
        [ATTACH=CONFIG]97996[/ATTACH]

        let me know thnx
        Da zei ik zojuist ook al
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: kan ik hier iets mee?

          waar was je van plan die THC-garnalen te gaan kopen eef ? kan ik intekenen voor een pondje of 3 ?
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: kan ik hier iets mee?

            Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
            en speciekuipen zijn voor mortel in te maken, en plastic bakken voor speelgoed in te laden...
            en domme commentaar.. om achterwege te laten
            Dan zouden op zijn minst 90 % van je reacties achterwege moeten zijn gebleven!

            Comment


              #7
              Re: kan ik hier iets mee?

              Luister dus naar Extreme
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: kan ik hier iets mee?

                Tuurlijk, het kan allemaal. Gewoon doen.
                Je kunt zo'n ding gewoon in een hydro-systeem gebruiken.
                't Gaat niet simpel worden, maar je kunt overal plantjes in zetten.

                't Is wel veel werk, en je pakt natuurlijk veel makkelijker even een emmer om je plant in te zetten. Daar kun je ook gaatjes in maken enzo.
                Dan doe je een stuk of tien guppies in dat aquarium, heb je wat om naar te kijken met een jointje. Is heel rustgevend.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: kan ik hier iets mee?

                  op zich trouwens wel de moeite van onderzoek waard : onderwaterwiet
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: kan ik hier iets mee?

                    Als je dat aqaurium gaat gebruiken dan moet je wel met tape de buitenkanten donkermaken, wortels houden niet van licht.

                    Maar persoonlijk zou ik dan voor de DWC, het eerste plaatje. maar je hoeft het water niet rond te pompen, een bruissteen in je waterbak is meer dan genoeg om het water in beweging te houden en te voorzien van zuurstof.

                    Emile is daar nu mee bezig in de micro afdeling met het DWC systeem ook zelf gemaakt. Werkt perfect!!!

                    Grt

                    Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden

                    Comment


                      #11
                      Re: kan ik hier iets mee?

                      dus gewoon gelijk setup 2 gaan maar dan ipv gwn zuurstofpompke eentje me ne bruissteen aan? (of hoe werkt da ben ni zo'n aquariumman hehe)
                      Of eerst zoals emile setup 3 en dan wachte totdat de wortels in het water staan om over te gaan naar setup 2 met bruissteen? (lijkt me makkelijker ivm waterverversing... in setup 3 zit maar 1/3e van de hoeveelheid water om mee te zeulen dan
                      Alvast bedankt voor de reactie THC!

                      Comment


                        #12
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...
                        X