Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voeding

    Korting op 420shop
    hoi,

    behoorlijk nieuw hier maar heb al veel gezocht en gelezen.
    sommige dingen vind ik namelijk niet (mss kan ik nie zo goed zoeken).

    ik heb interesse in hydro maar ik weet niet welke voeding, elke post die ik vind zij er wel enkele verschillende dingen.

    mijn vraag is nu kan ik hydro gaan met enkel canna terra vega en flora?
    ja, greath!
    nee, waarom niet?

    is er een tussenslag tussen hydro en aarde?
    ja, greath!
    nee, is het mogelijk?


    hopelijk ben ik jullie niet tot last met domme vragen!
    grtz V

    #2
    voeding

    Canna terra is voor aarde en niet voor hydro :p de lijn voor hydro heet Canna Hydro... Ff kijken op de canna site zal je wel wat meer info vinden... Grtz

    Comment


      #3
      Re: voeding

      bedankt voor je reactie Smowkie! maar waar zitten de verschillen dan in de voeding?
      kan ik eventueel een bevloeiings systeem maken met de bovenstaande voedingen?

      even iets toevoegen:

      op de verpakking staat er ook dat de voeding ook geschikt is voor automatische bevloeiingssystemen, waar slaat dit op?
      Last edited by Vicske; 24 April 2013, 15:45.

      Comment


        #4
        Re: voeding

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Plagron/page17

        ik gebruik plagron op een DWC systeem

        op dit forum zit een Plagron vertegenwoordiger
        maar je zult meer moeten lezen wil je op hydro gaan werken, er zijn verschillende systemen en er zit zeker een leuke oplossing tussen voor jouw

        Comment


          #5
          Re: voeding

          heb ondertussen nog wat zitten opzoeken en ben tot de volgende conclusie gekomen:

          semi hydro (http://www.nkvf.nl/Gelderse_Fuchsia_...o_Magazine.htm) maar met een automatische bevloeiing.

          dus ik neem de pot zoals hierboven maar zal deze dagelijks (automatisch) water geven door het aarde medium.
          mijn bedenkingen zijn dat de water zal doorvloeien naar de kleikorrels en het overtollige water gewoon terug in de opvangbak vloeit, zo blijft mijn medium altijd vochtig en kunnen de waterwortels water en lucht opnemen en zal de voeding niet bezinken.

          ook heb ik al gelezen dat je niet moet veranderen van voeding, je kan gewoon (in mijn geval) canna terra nemen

          o en jakes bedankt voor de reactie!

          Comment

          Bezig...
          X