Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste dwc hydro kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste dwc hydro kweek

    Korting op 420shop
    hey guys, ik ga men volgende ronde dwc hydro kweken in 32L bakken. ik ben van plan om de rockwool cubes enkele uren te laten weken in water met rhizotonic en bio nova hydromix met ec waarde van 1.2 en ph 5.8 en plant daarna de zaadjes erin en zet ik deze in de propagator onder 4x18w tl cool white. ondertussen laat ik de dwc bak reeds 24 uur draaien met voeding en bubbels. wanneer de zaailingen boven zijn zet ik ze in de mandjes gevuld met hydrokorels en zorg ik ervoor dat het waterniveau net het mandje niet raakt (1cm of moet dit hoger/lager?) en laat zo het niveau zakken als er meer wortels doorkomen. ik ben van zin om enkel dus canna rhizotonic en de hydromix te gebruiken en in de bloei van week 4 tem week 6 atami bloombastic. is dit genoeg als voeding voor een hele kweek of heb ik extra spullen nodig ? ik zou ook 1 keer per week de bakken leegmaken en uitspoelen en met nieuwe voeding te vullen, telkens met een verhoogde ec waarde van 0.1. alle tips en commentaar is welkom ! greets 20130513_185749.jpg20130513_185907.jpg

    #2
    Re: eerste dwc hydro kweek

    niemand ???

    Comment


      #3
      Re: eerste dwc hydro kweek

      Die steenwolblokjes om zaadjes in te laten ontkiemen hoeven niet zo'n hoge EC denk ik.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: eerste dwc hydro kweek

        thanks QnQ, enkel het voedingswater in de dwc vaten dan ?

        Comment


          #5
          Re: eerste dwc hydro kweek

          voor de geintereseerden http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...310#post369310

          Comment

          Bezig...
          X