Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe hydro/aero kweek starten tips/advies gevraagd!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe hydro/aero kweek starten tips/advies gevraagd!

    Korting op 420shop
    Hallo Allen,

    Ik ben van plan na 2 jaar kweken op grond en 1m2 .... over te stappen op hydro of aero-hydro voornamelijk om de afval te beperken die grond oplevert aangezien ik wil uitbreiden tot 6m2... Ook ben ik van plan een gedetailleerd verslag met foto's te maken om alles bij te houden en deze ook op hier te posten... Alleen voordat ik hiermee ga beginnen heb ik nog een aantal vragen...


    Wat is nu beter stroom voor de meter weghalen? of gewoon met magneet op meter werken, en voor mensen die dit hebben... wat voor magneet en hoe sterk?

    Aangezien ik met potten grond werkte kon ik voorheen nog wel wat schuiven maar aangezien ik hiervoor een vaste opstelling wil maken (schets volgt), vroeg ik me af voor hydro hoeveel planten per m2 het beste is om de afstanden te bepalen. (ben van plan per m2 te kweken met 600watt btw)

    En wat is nu het beste substraat met de focus op zo min mogelijk afval?

    En aangezien ik nu veel meer zaden nodig ben wat is volgens jullie de beste oplossing, zelf zaden kweken? stekjes maken? of (duur) zaden los bestellen?


    Bij voorbaat dank!

    #2
    Re: Nieuwe hydro/aero kweek starten tips/advies gevraagd!

    Mij lijkt het aangeraden de regels van het forum eens door te nemen. Praktijken die jij opnoemt zijn hier niet gewenst me dunkt.

    Comment

    Bezig...
    X