Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ervaringen hydro voeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ervaringen hydro voeding

    Korting op 420shop
    Welke hydro voeding vond jij de beste, heb je al meerdere voedingen geprobeerd zoja van welke merken en welke producten? Ik ben van plan om in de toekomst een bubbleponic systeem te proberen en heb al veel zitten opzoeken over voeding maar nergens vind ik iemand die zen eerlijke mening + ondervindingen geeft over zijn merk voeding.
    Dus wie wil kan hier zen merk samen met producten opschrijven en eigen ondervindingen:

    op aarde heb ik al gekweekt met canna en bio-bizz
    canna:
    -rhyzotonic
    -cannazym
    -canna terra vega
    -canna terra flores
    -canna boost
    -canna PK13/14

    bio-bizz
    -Root Juice
    -Grow
    -Bloom
    -Topmax
    -Alg-a-mix
    -Fish-emulsie

    Ik ben iets meer tevreden over de bio-bizz reeks, iets hogere opbrengst naar mijn gedacht en betere smaak van het eindresultaat (ik zeg wel dit is persoonlijke mening, kan verschillen van man tot man)
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    #2
    Heb je post verplaatst naar de hydro sectie, vond hem hier beter thuis horen.
    Hoppelijk komt er wat reactie op, de hydro kwekers zijn hier nog niet aanwezig denk ik.

    Grtz

    Comment


      #3
      Khoop ook op zoveel mogelijk reactie, kheb me al zot zitten kijken op alle verschillende voedingssites zoals Canna, atami, Advanced nutrients, hesi, hy-pro, ....
      Momenteel gaat men voorkeur naar hy-pro het ziet er eenvoudig te gebruiken uit enkel de hydro A&B, wortelstimulator en mss de spray (mss te eenvoudig om effectief goed te kunnen zijn zeker in vergelijking met AN en de meeste andere) gecombineerd met mss superthrive (omdat ik die nog staan heb) en dan mss als nog iemand een goeie enzyme, booster toevoeging weet of me de raad kan geven dat ik mss Ca of andere toevoegingen nog moet bijkopen om eventuele tekorten op te vangen?
      Of moest ik iets over het hoofd gezien hebben, ik weet niet of Co2tabs of additieven wel nodig zijn (ik werk nu ook al met een zelfgebouwd Co2 systeempje (colaflessen met suiker/gist/water) en was van plan men inlaat van men luchtpompje daar zen lucht te laten nemen (hopelijk komt dit niet dom over)

      PS: Ph- en de bijhorende meters heb ik al, denk dat bij een bubbler systeem wss de Ph+ ook niet nodig zal zijn
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #4
        Re: ervaringen hydro voeding

        hypro-hydro a&b bevalt mij het beste,nooit problemen van tekorten gehad , om de 2x een no mercy co2tab erbij voor het magnesium net iets op te voere, altijd zeer tevreden geweest

        Comment


          #5
          Re: ervaringen hydro voeding

          Sinds kort op de markt zijn de Plagron Hydropacks. 4x zo geconcentreerd, bruikbaar voor alle hydrologische en aeroponische systemen, alle sporen elementen in chelaatvorm(ipv aleen de Ijzer), en de eerste EU gecertificeerde meststof in onze branche.
          Moet wel toegeven dat ik niet objectief ben, maar ik moest het ff vermelden.

          Groeten CIAze

          Comment

          Bezig...
          X