Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hydro Op grond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hydro Op grond

    Korting op 420shop
    Beste growers,

    Daarnet kwam ik op een filmpje en ik vroeg mij af of iemand hier al ervaring mee had,
    of misschien zijn mening van kan geven, ben benieuwd.
    Van die 50% meer groei lijkt mij overdreven of niet?





    Mvg

    #2
    Re: Hydro Op grond

    gewoon zelf testen dan weet je het meteen
    anders komt toch iedereen weer met z'n eigen verhaal versie dat de ene zegt JA en de ander NEE!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Hydro Op grond

      Heb je zeker gelijk in angel,
      Ben nu nog een ronde aan het draaien, als ik deze heb afgerond ga ik dit proberen.
      Wel maar met 1 plant in de tent, zelfde soortje kan ik gelijk het verschil zien van begin tot einde in de zelfde omgeving, zelfde voeding, etc..

      Comment


        #4
        Re: Hydro Op grond

        lijkt me verkeerd gebruik van medium. Als je toch geen bodem leven wil, kan je net zogoed of misschien wel beter mapito of cocos gebruiken. En ben je nog bezig met ph en minerale voeding of heb ik het dan verkeerd? Ik ben ook erg onder de indruk van dat hydro en heb al wat fimpjes gekeken en het resultaat is niet misselijk. Ik ga dit zeker volgen

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        http://forum.grasscity.com/hydroponi...ro-hybrid.html
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment


          #5
          Re: Hydro Op grond

          Interessant al is dit meer lucht toevoegen dan echt hydro. ik kan die kerel best wel volgen in zijn verhaal. Of je echt 2 x zo veel groei hebt betwijfel ik maar je wortel constant van zuurstof voorzien terwijl ze zieknat staan voorkomt idd wortelsterfte dus zeker het proberen waard. Kan me nog herinneren dat een aantal jaar geleden hier mensen ook bezig mee waren met sponzen onder in de pot met een luchtpompje, meen devilhase dat dat was.

          Comment


            #6
            Re: Hydro Op grond

            Yep, natuurlijk kan dat, maar we hebben inderdaad mediums die beter geschikt zijn voor hydro, zoals steenwol, mapito, cocos, rfx-1, quantigo, eurofoam, perliet en noem maar op.
            In feite ga je op deze manier de aarde verzuipen, dus t je wel zuurstof bij de wortels gaan brengen anders gaat de plant dood.
            Cannabis is niet echt een moerasplant, maar er zijn vast planten die het hier erg goed op doen.

            Misschien kunnen er kant en klare potten met zuurstofslangetjes verkocht gaan worden aan nieuwe kwekers ?
            Als het ze dan weer eens lukt om de plantjes te verzuipen kunnen ze gewoon de stekker van het pompje in de muur steken en 't is opgelost.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Hydro Op grond

              Dit is goed leesvoer http://www.cannabisculture.com/articles/1534.html

              Organic Hydroponics


              A simple way to use organic nutrients with a hydroponic system.

              iemand die dit al gebruikt?
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

              Comment


                #8
                Re: Hydro Op grond

                Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                Interessant al is dit meer lucht toevoegen dan echt hydro. ik kan die kerel best wel volgen in zijn verhaal. Of je echt 2 x zo veel groei hebt betwijfel ik maar je wortel constant van zuurstof voorzien terwijl ze zieknat staan voorkomt idd wortelsterfte dus zeker het proberen waard. Kan me nog herinneren dat een aantal jaar geleden hier mensen ook bezig mee waren met sponzen onder in de pot met een luchtpompje, meen devilhase dat dat was.
                Inderdaad wortelsterfte normaal niet als je het goed doet.
                Die 2x zoveel groei vind ik zelf ook overdreven.
                Ik ga straks eens even zoeken naar devilhase.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Yep, natuurlijk kan dat, maar we hebben inderdaad mediums die beter geschikt zijn voor hydro, zoals steenwol, mapito, cocos, rfx-1, quantigo, eurofoam, perliet en noem maar op.
                In feite ga je op deze manier de aarde verzuipen, dus t je wel zuurstof bij de wortels gaan brengen anders gaat de plant dood.
                Cannabis is niet echt een moerasplant, maar er zijn vast planten die het hier erg goed op doen.

                Misschien kunnen er kant en klare potten met zuurstofslangetjes verkocht gaan worden aan nieuwe kwekers ?
                Als het ze dan weer eens lukt om de plantjes te verzuipen kunnen ze gewoon de stekker van het pompje in de muur steken en 't is opgelost.
                Dat de cannabis geen moerasplant is zeker waar, zonder die zuurstof zou hij idd sterven. Er zijn zeker planten die het veel beter.zouden doen op.dit systeem. Met gewoon hydro en vanplaats grond een medium dat jij zegt gaat de plant ook groter.zijn en meer oogsten als met dit systeem denk ik. Wist zelfs niet dat.dit ging todat ik dit filmpje tegenkwam, en dat van die potjes ontwikkelen zou zo slecht nog niet zijn

                Comment

                Bezig...
                X