Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe werkt een waterfarm?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe werkt een waterfarm?

    Korting op 420shop
    Kan iemand mij percies de werking van een waterfarm uitleggen.

    Onderanderen zou ik graag weten als de voeding omhoog gepompt wordt om het te laten doordruppelen. Start en Stopt de pomp op een bepaald pijl of blijft het continu pompen.

    #2
    Ik zelf heb geen ervaring ermee.
    Hopelijk heb je hier wat aan!
    (link werkt niet meer)

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 20 June 2010, 06:07.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      je moet de pomp aansluiten op een timer,dan kun je zelf bepalen wanneer en hoe vaak je water geeft....

      je moet ook een soort van overloop maken die een paar centimeter onder de bovenkant van je bak zit,moest het water dan te hoog komen dat die via de overloop terug in je vat stroomt!

      grtzzz

      Comment


        #4
        Superslim bedacht Haze... Dat ga ik zeker doen. Heb je zo een idee van een tijdschema hoevaak en hoelang de planten dan voeding moeten krijgen. Het zou me geweldig helpen. Ik wil dan ook mijn biocanna voedingslijn blijven gebruiken ik veronderstel dat dit kan dan?

        Comment


          #5
          ik zou ze als ze 18uur licht krijgen na 4.5uur een keer water geven,een kwartiertje ofzo instellen op je timer en dan na 13.5uur nog eens een kwartiertje!

          en als ze 12uurs licht krijgen na 3uur een kwartiertje en na 9uurs een kwartiertje!

          het kan ook zijn dat ze met 1x per dag al toekomen hoor,dat moet je zelf nog wat ondervinden want het zal ook van soort tot soort afhangen...

          het voordeel is dat het overtollige water toch gewoon weer in je vat stroomt...

          grtzzz
          Last edited by haze'o'lator; 4 March 2009, 17:24.

          Comment

          Bezig...
          X