Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een paar vragen voor ik kan beginnen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    een paar vragen voor ik kan beginnen

    Korting op 420shop
    mijn oog is gevallen op hydro kweek maar nu weet ik nog niet wanneer je de voedingen moet afstellen en hoe

    hoe kan ik de ph verlagen
    hoe kan ik de ec velagen
    en welke tempratuur moet het water zijn
    ik had in zon draadje van devils haze zon bak gezien iemand hier ervaring mee ????
    want het ziet er echt sexy uit ghehehe maar dat zou ik dus ook willen iemand die mij kan helpen

    #2
    Re: een paar vragen voor ik kan beginnen

    Zou eerst eens bij het hydro gedeelte van het forum rondkijken,ik verplaats deze vraag ook daarheen...
    Ph verlaag je met ph-(verkrijgbaar bij growshop)
    Ec meen ik door de voeding aan te passen..
    Hopelijk ga je je wat voorbereiden voor je zoiets opstart,is niet niks..
    Succes!

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment


      #3
      Re: een paar vragen voor ik kan beginnen

      Oorspronkelijk geplaatst door puurjointje View Post
      mijn oog is gevallen op hydro kweek maar nu weet ik nog niet wanneer je de voedingen moet afstellen en hoe

      hoe kan ik de ph verlagen
      hoe kan ik de ec velagen
      en welke tempratuur moet het water zijn
      ik had in zon draadje van devils haze zon bak gezien iemand hier ervaring mee ????
      want het ziet er echt sexy uit ghehehe maar dat zou ik dus ook willen iemand die mij kan helpen
      als ik jou was zou ik eerst meer info verzamelen want hydro kweken is niet zo simpel als het lijkt
      ik wou het zelf ook doen maar kwam er achter dat het moeilijker is als het lijkt
      ik heb inmidels wel al een hoop geleerd van deze forum en denk dat ik er nu wel klaar voor ben maar ik ga eerst mijn led's proberen

      Comment

      Bezig...
      X