Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over voedingstoffen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje over voedingstoffen

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,
    Ik heb thuis een catalogus over zaden en meststoffen.
    Er staat een interessant artikel in, als voedingstof voor in mijn hydro systeem.
    Het product:

    WUXAL SUPER

    8+8+6
    vloeibare bladvoeding met micro sporen elementen. Breng groenten, bloemen en planten in superconditie. Geeft de platnen alles wat ze nodig hebben voor een weelderige groei en een rijkelijke bloei


    7.95 EURO / Liter
    41mKdIWmfnL._SL500_AA240_.jpg


    ROZE KORREL

    7+5+6
    Vloeibare meststof voor groene en bloeiende kamer -, balkon,- en terrasplanten. Bevat alle sporenelementen die je planten nodig hebben voor een optimale groei en rijke bloei.

    6.10 EURO / Liter
    tn_82227.jpg



    Wat zou de beste keuze zijn?
    Grtzzz

    #2
    Re: Vraagje over voedingstoffen

    wat is er mis met voeding toegespitst op de cannabis plant dan....

    als je toch moet bestellen waarom geen geschikte spullen?

    of is dit er weer eentje onder het motto , waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

    Comment


      #3
      Re: Vraagje over voedingstoffen

      Oorspronkelijk geplaatst door Debiel View Post
      wat is er mis met voeding toegespitst op de cannabis plant dan....

      als je toch moet bestellen waarom geen geschikte spullen?

      of is dit er weer eentje onder het motto , waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
      Ik woon in Belgie en dan moet ik eerst bestellen online en verzendingskosten,
      2 minuutjes wandelen en ik ben aan een tuincentra hier :p
      Dus Veeel handiger om andere producten te kopen.

      Comment


        #4
        Re: Vraagje over voedingstoffen

        heb gezien dat je bezig bent met je kastje, daar zal je ook je materiaal nodig hebben.
        dus kan je eventueel alles opschrijven wat je nodig hebt en 1 keer rijden.
        zo bespaar je veel werk en heb je onmiddellijk goede voeding en materiaal.
        beter voorkomen dan genezen zeg ik altijd.

        Comment


          #5
          Re: Vraagje over voedingstoffen

          Deze meststoffen zijn ongeschikt voor hydro, om de simpele reden dat er geen cq tekort calcium en magnesium in zit.
          Normaal zit er magnesiapoederkalk in potgrond, maar op hydro zal je dus alles moeten aanvoeren.

          Voeding voor Seramis is wel geschikt. En anders kan ik je Hy-Pro hydro voeding aanbevelen. Daar heb je niet zoveel "extra's" nodig.

          Als je toch wil uitgaan van gewone planten voeding,( wat op zich geen enkel probleem is) heb je extra magnesium nitraat, of calcium nitraat + bitterzout nodig.

          Succes, HJM
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          Bezig...
          X