Spoelen of niet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TheOmen
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2021
    • 50

    #1

    Spoelen of niet?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik ben mijn kweekbegonnen met plagron cocobrix
    en deze steeds water gegeven tss 5.5 en 5.8
    Nu zijn de auto's aan hun 5e week begonnen en de white widow x big bud en de auto Ultimate beginnen de eerste bloei te vertonen.
    nu heb ik gemerkt dat de ph wel gestegen is tot 6.4 maar de ze nemen wel nog voeding op, heel goed zelfs zodat ik stilletjes de ec waarde zal moeten verhogen.
    Nu vraag ik mij af of ik door de hoge ph waarde moet spoelen of gewoon blijf water geven op 5.5ph aangezien er geen ophoping van zouten of andere blokkade is?

    Alvast bedankt om te reageren
    Grtjs
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #2
    Gewoon doorgaan, je ziet vanzelf gebreken, op steenwol zit je ook tot 6.5.

    Comment

    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5458

      #3


      Aquamaster.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Hoezo aquamaster?

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Lord of liquids kan ook.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ah, ik dacht dat ie misschien een aquamaster had met meetprobleem.
    • Herrhaffie
      Senior Stoner
      Member
      • Nov 2021
      • 39

      #4
      Niet speoel

      Comment

      Bezig...