Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chronic strain beetje anders als anders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    chronic strain beetje anders als anders

    Korting op 420shop
    Hallo, Is er iemand toevallig bekend met de chronic strain. Ik heb regulier zaad gebruikt van een chronic volgens mij van weedseeds. Ik heb al veel soorten gezien, maar deze bloeit met hele lange pistels, en in mijn ogen meer als een sativa. De bloei is verder goed, nu in week 6 bloei. Ik probeer even een foto bij te plaatsen. Misschien dat iemand mij kan vertellen of dit het normale groei en bloeipatroon is van deze soort want ik had een indica soort verwacht, maar twijfel nu sterk over de afkomst van deze plant.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Is het niet een mix van sativa en indica? Wellicht dat daar de sativa groei vandaan komt!
    ​​​​​

    Comment


      #3
      Ja , afhankelijk van de zaadbank die deze soort hebben gemaakt, is volgens leafly deze voortgekomen uit een kruising tussen skunk #1, AK47 en Northern lights door serious seeds, en is hij gemiddeld 50/50 of 40% sativa /60 % indica. Het vreemde is dat ik in een ver verleden van de zaadbank van de vroegere dampkring, prins hendrikkade, deze soort heb gehad, en toen was die puur indica , kort,bossig en 1 enorme hoofdbud.
      Zal dan ook wel weer een andere pheno type geweest zijn.
      Haze ken ik goed, maar deze plant bloeit met heel veel losse uit elkaar staande kleinere knoppen , en een open structuur zoals een haze. Voor mij totaal anders als wat in de bloei van diverse soorten ooit eerder gezien heb.
      Ik hou het er maar op dat hij grotendeels sativa is, regulier, van serious seeds, via amsterdam seed center

      Last edited by blink2; 6 April 2022, 09:40.

      Comment

      Bezig...
      X