Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk merk voeding voor cocos?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welk merk voeding voor cocos?

    Korting op 420shop
    Voorheen kweekte ik altijd op cocos
    zo begon ik met house and garden
    Later over gestapt naar biogreen waar ik iegelijk nog altijd zeer tevreden over ben
    Maar...... wat er nu nog verkocht word van biogreen
    Is oude voorraad omdat de fabriek in Spanje opgedoekt is
    Nu wil ik niet met een kweek starten met de vraag of ik alles nog wel kan krijgen gedurende de kweek
    en er is de laatste jaren veel veranderd qua merken
    elke growshop heeft zijn eigen merken met gouden eieren
    maar wat raden jullie aan ?
    En waarom?
    Want tja.. ondanks dat er veel geldklopperij is
    Zit er zeker verschil
    Zo draaide ik op house and garden 1gram de watt
    en op biogreen minstens 1.25gram de watt terwijl je veel meer spoelt met biogreen
    En veel minder aanslag van voeding in je vat achter blijft
    Beiden hps

    #2
    Of je betere draai perse aan de voeding heeft geleden weet ik niet, maar ik gebruik zelf altijd T.A. wat prima voeding is en voor alle mediums denkbaar. In principe kan je er zelfs mee op de achterbank van een oude auto kweken en is het er een met een lek dak hoef je niet eens te wateren.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Dat heeft vrij weinig te maken met je voeding,ik kan de merken die je opnoemt van de oude tijd nog.

      1.25 g de watt was toen heel wat, tegenwoordig is meer de std 2gram de watt op (goedde) Led.

      Growshops bestaan eigenlijk niet meer (echt) zoals het ooit was sinds de niewe wet,daarom dragen ze het bordje tuincentrum tegenwoordig, en is er eigenlijk nog best weinig zichtbaar heeft een reden (dat tuincentrum maas in de wet)heeft de growshop van de ondergang gered,tijden zijn veranderd waar de rest van de wereld positief vooruit streeft,streven wij juist negatief achteruit.

      ik zouw voor plagron cocos a & b gaan.
      nog het oude vertrouwd, doet het perfect ph op 5.5 en je bent klaar.

      Kan niet misgaan.

      Yuna

      Comment


      • Urban
        Urban commented
        Editing a comment
        je mag best growshopje spelen, je moet je enkel aan de wet houden als growshop, en dat betekent maar 1 ding en dat is het voorkomen van grootschalige hennepteelt faciliteren.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Dus niet 10 jerri cans voeding aan dezelfde persoon verkopen.

      • Yuna
        Yuna commented
        Editing a comment
        Urban ik ken het addertje eronder,voor de hennepteelt bedoeld mag jij het eigenlijk niet verkopen,omdat je medeplichtig bent aan het opzettelijk opzetten ervan.

        Maar aan de hobby kweker mag het dan wel weer,maar hoe weet jij of prof of hobby is haha.

        Is zo krom als maar wat, en ja tuincentrum maasje in de wet heeft veel goed gedaan.

        Maar dat terzijde gaat toch nergens over allemaal meer,nergens op de wereld heb je zoon achterlijke regels als in Nederland.

        En ook de hobby teler is niet veilig met opslag van spul dat niet eens word gebruikt of gewoon staat in hoekje opgeborgen zonder plantjes,die woning gaat gewoon op slot en als huurder vlieg je eruit, knettergek zijn ze geworden.

        Maar wel belastingen innen over de producten,van iets wat je feitelijk niet mag bezitten is de staat der Nederlanden dan niet zelf betrokken bij criminele activiteiten juist😉

      #4
      Hier tevreden met Hesi Coco, 1 component voeding.

      Comment


        #5
        Ik verkoop veel atami, canna en plagron voor op coco,s allemaal 2-component voer.

        Comment


        • Herrhaffie
          Herrhaffie commented
          Editing a comment
          Ja.

        • Urban
          Urban commented
          Editing a comment
          ja? zeker Ja!

        • Herrhaffie
          Herrhaffie commented
          Editing a comment
          Nee.

        #6
        Ben ook benieuwd wat beste is

        Comment


        • Urban
          Urban commented
          Editing a comment
          Ja?

        • Raoul Duke
          Raoul Duke commented
          Editing a comment
          Ja ja

        #7
        Urban in welk gedeelte van Nederland zit je met je shop
        En heb je ook een site?
        Ik heb liever een echte shop inplaats van dat gezeik met kwekenmetled

        Comment


        • Bobledsgrow
          Bobledsgrow commented
          Editing a comment
          Wacht namelijk al 3 weken op de voeding
          En ik ben noodgedwongen met mijn oude voeding aan het voorgroeien
          Reageren niet op mails
          Ook iets als ik zeg bij weer geen reactie
          Word alles per direct terug gestuurd...

        • Raoul Duke
          Raoul Duke commented
          Editing a comment
          Die moet je eens proberen te bellen, krijg te de telefoniste eraan met het standaard antwoord dat ze maar de telefoniste is en er niks aan kan doen en dat ze het door zal geven aan de baas.....pfffffff.
          Daar gebeurd helemaal niks, ik denk dat die aan dropshipping doen.
          Let wel op die hebben meerdere websites op hetzelfde adres staan (kwekenmetled, ledsgrowindoor en nog ene die ik zo ff niet meer weet)
          Zelf wekenlang moeten vechten om 800 euries terug te krijgen omdat ze niet leveren.
          Uiteindelijk met pijn en moeite na dreigen met rechtsbijstand en aangifte van fraude bij de politie mijn geld terug gekregen.
          Als dat niet was gebeurd, had ik dit traject echt wel door gezet, stelletje oplichters.

        • Urban
          Urban commented
          Editing a comment
          Ik zit in Terneuzen en heb effe geen onlineshop omdat ik daar gewoon te lui voor ben, ik stuur wel dingen op dus een bestelling kan altijd via de mail.
      Bezig...
      X