Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tripart GHE genereal hydroponics - terra aquatica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tripart GHE genereal hydroponics - terra aquatica

    Korting op 420shop
    Hey,

    Is er iemand die dit gebruikt als voeding voor cocos????

    Ik ben geneigd dit te gaan kopen ...

    met extra calimagic

    https://www.terraaquatica.com/minera...tions/tripart/

    Gewoon simpel: basis + grow of basis + bloom

    hier is het tenminste uit elkaar getrokken ....



    FloraBloom
    behoort van het begin tot de vorming van sterke en gezonde wortels. Tijdens de bloei en vruchtvorming het stelt de plant de beste om hun mitgegebenem genetisch potentieel te maken, waardoor het perfect voor een goede oogst.

    FloraGro
    gewijzigd voordat de Structurele Ontwikkeling van de En daarmee plannen Zorgt for an ideale Groei.

    Zowel FloraGro en FloraBloom bevatten silica, die bekend staat om zijn goede bescherming tegen schimmelziekten en wortelrot operaties.

    FloraMicro
    vormt de basis van deze meststof systeem. Het is een evenwichtig concentraat van sporen en micro-elementen in gechelateerde vorm. Het is een aanvulling van het effect van Floragro en FloraBloom door secundaire elementen en stabilisatoren van de pH van uw voedingsoplossing bij een stabiele en Houd fabriek aangepast niveau.​

    #2
    Als je kijkt hoe hard je water is, kun je deze ook nog krijgen voor zacht of hard water, dan is Calcium en Magnesium toevoegen niet nodig met deze voeding.
    Een dezer dagen als ik naar Agrawool RFX-1 overstap is mijn bedoeling deze voeding ook te gaan gebruiken.
    Helaas nog geen ervaring mee.

    Comment


    • DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Geen idee of dat andere RFX is van agrawool als die dat ik had, maar zou die RFX niet opnieuw kopen had ik het geweten.. Doe gewoon zoals Hork en koop van die slabs en snij ze in stukken. Die dingen zijn tenminste proper

    #3
    Het is uitstekende voeding, ik gebruik het al jaren voor hydro. Het kan gebruikt worden op alle media, dat is enorm handig. De extra Calmag heb je niet perse nodig als je het mij vraagt maar als zoveel zijn daarover de meningen verdeeld.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik vind de voeding overigens wel te duur en ben daarom momenteel puur om de prijs mijn flessen aan het opmaken en aan het overstappen op gewone groeivoeding van de Action.

    • Manfred
      Manfred commented
      Editing a comment
      dus ook ok voor coco he???

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Jazeker.

    #4
    Oorspronkelijk geplaatst door Raoul Duke View Post
    Als je kijkt hoe hard je water is, kun je deze ook nog krijgen voor zacht of hard water, dan is Calcium en Magnesium toevoegen niet nodig met deze voeding.
    Een dezer dagen als ik naar Agrawool RFX-1 overstap is mijn bedoeling deze voeding ook te gaan gebruiken.
    Helaas nog geen ervaring mee.
    Agrawool zit veel schuim in en dat houdt langer water vast dan wenselijk. Mijn persoonlijke voorkeur heeft dan ook steenwol zonder additieven. Mapito in zakken is 100% steenwol maar dat is gebruikt en dan begin je al met een ander z'n ellende. Zoek maar eens op Grodan daar hebben ze ook een soort mapito van, dat is schoon en er zit geen schuim doorheen.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Raoul Duke
      Raoul Duke commented
      Editing a comment
      Ga ik een keer research naar doen, bedankt voor de info.
Bezig...
X