Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oogsten of nog wachten? Pistels grotendeel wit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oogsten of nog wachten? Pistels grotendeel wit

Korting op 420shop
    Ik vroeg mij af als iemand mij kon zeggen als deze als oogstklaar waren of niet? De pistels zijn nog grotendeels wit dus ik zou zeggen neen nog een weekje wachten maar de trichromen zien er goed uit. Het betreft buitenplanten. "Probleem" is dat ik al 10 dagen aan het spoelen ben, nu vroeg ik me af als ik terug voeding zou geven of blijven spoelen?

Hoop dat iemand me hierop een antwoord kan geven.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

Comment

Waarom spoel je als je niet weet wanneer hij klaar is?
        Baas in eigen brein.

Comment

Snoeptopje sneller drogen 3 dagzn later es proeven heb je effect in orde, of in stappen oogsten kan ook. Trivhjes zien r idd al goed uit
          Ganja always does the trick.

Comment

Je ziet zo dat deze nog niet klaar is maar de zon is al zodanig afgezwakt dat er niks meer aan zal komen. Dat is buiten kweken met fotosynthetische planten in ons klimaat en dan heeft deze plant het nog goed gedaan ook. Heb wel veel mindere gezien en zelfs ook planten waar letterlijk niks aan kwam. Die kon ik eind september zo in de kliko doen.

Ik zou z.s.m. oogsten voordat je met rot te maken krijgt en volgend jaar autoflowers nemen en ze vroeg zetten.
            Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• PH donner
              PH donner commented
              Editing a comment
              Oneens met de zon kracht !

​
            Ik kwam dit filmpje tegen. Vond het heel leerzaam. Wellicht kan het je helpen je besluit te nemen. Succes alvast met de oogst.

Comment

Met dit weer zou ik het kasje toch plastic vrij laten.
              De wind is je vrind tegen rot en het plastic houd toch wel een aantal % zon tegen .

Comment

Hork Dit zegt Ai over de zonkracht in wattage in Nederland oktober

IMG_4141.png

Comment

• Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Dat wist ik niet, i stand corrected! Wellicht dat de bewolking dan vaak roet in het eten gooide bij mijn eigen buitenkweekjes waar soms niks aan kwam.

• PH donner
                  PH donner commented
                  Editing a comment
                  Genetica niets anders dan dat

True.
                Dit jaar valt tegen. Het plan was 1 dikke haze finishen in de tent maar als het weken gaat regenen dan offer ik de haze op en droog de andere outdoor planten waar wel dikke toppen op zitten in de tent. Die hang ik niet nat op in een ander hok want dat gaat mis, gewoon de ventilator er op in de tent.

Ik heb het nog nooit gehad dat ik niet een half jaar kan roken van mijn outdoor wiet.

Er zijn zat goede soorten die het buiten goed doen. Gewoon de top 10 van zamnesia etc overslaan. Oude soorten pakken, landrace hybriden bijv of strains die na jaren aan dit klimaat gewend zijn. Die dus keer op keer buiten zijn gekweekt en waar op door geselecteerd is. Ik heb wat van die zaden gekregen voor volgend jaar.

Colombian Hulk vandaag.
                20251001_152435.jpg
                Last edited by Eclecticon; 1 October 2025, 18:15.
                Baas in eigen brein.

Comment

Om wat betere genetica voor buiten te scoren moet je naar landen kijken die iets noordelijker van ons zitten.

bv

13 Seeds pr pack. Viking is an old Dutch strain probably made from an Afghan landrace. She shows purple hues in flower and brings on a sweet hashy taste with earthy undertones. She’s very easy to grow out- and indoor aswell. This strain is very muscle relaxing, and is very good for insomnia too. Couchlock […]

Comment

• Wesley pipes
                    Wesley pipes commented
                    Editing a comment
                    En heb je al iets in voeding tegengekomen die het helpt of triggert om toch af te bloeien of sneller te gaan plots ? Bepaalde booster op t juiste moment of wat stress of nog anders , of echt puur genetica altijd?

• PH donner
                    PH donner commented
                    Editing a comment
                    Niet dat ik weet.
                    Maar als je een maand tot half augustus verduisterd ben je ook al beter af. Heb zo vele planten af kunnen bloeien.

Voor de rest is het idd de vroege bloei genetica

• Wesley pipes
                    Wesley pipes commented
                    Editing a comment
                    Het is wat gevoelsmatig geen wetenschap achter. Als de plant bv zich sterk houd door weinig voorhanden, of door genoeg te krijgen ontspant ie en zegt ie nu kan ik afbloeien. Kgeloof echt in een bewustzijn die. Keuzes maakt niet enkel op chemisch vlak al is dat wel hoe ze reageert op omstandigheden.

De uv index is ook iets , onvolledig . Hoe sterk de zon is heeft vele factoren he. Een witte zon de echte kleur heeft veel kracht in de winter soms
                Bezig...
                X