Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp en tips nodig bij eeste (Cocos) kweek!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp en tips nodig bij eeste (Cocos) kweek!

    Korting op 420shop
    Dag iedereen,

    Als complete nieuweling op kweekvlak start ik volgend weekend waarschijnlijk mijn eerste kweek ooit. Vrienden van mij hebben me aangeraden om coco's te gebruiken. Ik heb kweekpotten gekocht, kleine en grote, coco's en voeding voor tomaten. Nu ik wil even zeker zijn of ik wel juiste dingen heb gekocht voor ik (verkeerd) begin. Btw ik ga autoflowers zetten, buiten. Dus geen lampen ofzo.

    Deze spullen ben ik gaan kopen:

    WP_20140401_001.jpg WP_20140401_002.jpg WP_20140401_003.jpg WP_20140401_007.jpg WP_20140401_006.jpg

    Is dit goei spul? Moet ik nog voor extra spullen zorgen? (moet de cocos op voorrand voeding krijgen) Mijn bedoeling is ook om ze te laten ontkiemen in de coco's ongeveer 5 a 10 mm in de grond goed vochtig rond de 23 graden. Graag wou ik nog weten, vanaf wanneer ik mag beginnen met de voeding. Alle tips zijn welkom!

    Peace!

    #2
    Re: Hulp en tips nodig bij eeste (Cocos) kweek!

    Even ter duidelijkheid,
    Je gaat ze in potten buiten zetten?

    -Of het goed is durf ik niet te zeggen, Maar in het algemeen heeft de Wietplant dezelfde benodigdheden als de tomatenplant. daarmee zitten je vrienden niet geheel verkeerd.
    -Kweken op coco's alleen word gezien als hydro kweek. hier je normaal andere voeding voor gebruikt dan kweken op aarde. Je zou dat na kunnen kijken.
    -Coco's heeft normaal van zichzelf een lage EC waarde. deze coco's lijkt wel wat voor bemest te zijn maar de waardes lijken mij niet geheel hoog.
    -Daarmee bekeken zou er mogelijkheid zijn dat je tamelijk snel zou mogen gaan bij voeden. maar let op... wees voorzichtig. vooral in het vroege stadium.
    -Voor de bloei periode zou je kunnen kijken voor bloei voeding.
    If life keeps putting you down, You better stay high

    Comment

    Bezig...
    X