Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Starten met cocos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Starten met cocos

    Korting op 420shop
    -----
    Last edited by Poseidon; 8 May 2015, 18:21. Reden: Zelf maar gewoon gaan proberen. Op hulp valt hier niet te rekenen blijkbaar.

    #2
    Re: Starten met cocos

    Valt me wel beetje tegen dat er niemand is die me ff kan helpen.. Zo moeilijk is mijn vraag toch niet ?

    Comment


      #3
      Re: Starten met cocos

      Kijk eens bij de kweekverslagen op cocos. 3 actieve. Tsja, dan kunnen er niet veel mensen u helpen he. Waarom zou je het jezelf ook moeilijk gaan maken? Coco's is een medium dat zelf niks meststoffen bevat. Ph en ec zijn hier uiterst belangrijk. Aarde is wat meer vergevingsgezind. Dus waarom zou je dan op coco's gaan kweken? Het is herbruikbaar, maar dat is ook het enige.

      Comment


        #4
        Re: Starten met cocos

        Klopt viel me ook al op. Maar er zitten wel degelijk voordelen aan kweken op cocos hoor, maar heb even geen tijd/ zin om hier uitgebreid op in te gaan. Het is misschien een moeilijker medium maar ik heb alles goed geregeld en bezit nu goeie apparatuur om te meten dus ik voorzie niet echt problemen, en anders kom ik wel weer om hulp schreeuwen hier haha.

        Ik ga ook wel weer een kweekverslag starten denk ik, zal hem zo uitgebreid mogelijk maken zodat anderen die dezelfde vragen / problemen hadden als ik daar ook van kunnen leren.

        Comment


          #5
          Re: Starten met cocos

          moet je zeker doen
          zorg dat je een voedingsschema heb
          en hou die planten in het oog
          beste methode van water geven bij cocos is 'bevloeien'
          aangemaakte voedingswater gewoon in die opvangbak gieten in je tent
          gemakkelijker kan niet

          groei ze

          B2N

          Comment

          Bezig...
          X