Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoogte op cocos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoogte op cocos

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb een vraag aan jullie met betrekking op cocos en cocosslabs.

    Stel een PP plant, op pot van 11 liter, wordt bij oogst 1 meter hoog.(cocos)
    Hoe hoog wordt dan eenzelfde pp plant op slabs?
    Ik begrijp dat dat nog van een heleboel factoren afhankelijk is, maar schat eens of liever nog uit ervaring, hoe hoog denk je dat die pp plant wordt op slabs? zo ongeveer.
    Het zit namelijk zo. Ik kan van een maatje hele mooie amnesia stekken krijgen.
    Oke. Maar mijn hok is maar 210 hoog. en bulb op max 190. en die dingen kunnen flink doorschieten.(amnesia) Ik vroeg me af of ze op slabs ook zo hoog worden. Ik begrijp dat als er minder medium is dat dan de plant kleiner blijft. Maar ik heb geen ervaring met amnesia
    en niet op cocos. Cocos wil ik nu mee starten. Op de potten zet ik PP en Dubble fun en dan heb ik nog een hoek over voor slabs met amnesia. Ik weet niet of ik daar goed aan doe.
    Trouwens, die amnesia is de 10 weekse versie. Vandaar samen met die andere twee die ook ongeveer op 10 weken zitten.
    Nog een vraagje.
    Is watergeven op salbs met de hand niet lastig? of moet zoiets op de automaat met druppelaars.
    Zat trouwens ook nog aan scrog te denken met die amnesia. Kan dat?

    bedankt en groet.
    cyrus
    Last edited by cyrustwo; 18 September 2009, 18:50. Reden: was bedankt vergeten

    #2
    Re: hoogte op cocos

    dacht ik al!
    Totaal geen reactie op een duidelijke vraag.


    En bedankt he!

    Comment


      #3
      Re: hoogte op cocos

      Sorry maar dit is geen duidelijke vraag (of vragen)

      Scheelt van lampen, voeding, soortje,...(je praat hier over 3 verschillende soorten)