Mijn Balkonkweek 2009 smaakt naar meer! Ik zal niet de eerste zijn die het niet kan laten verder te willen met groeien 
Het plan:
Kast in de woonkamer ombouwen tot microscrogghok @ 150w HPS
Lamp: Assimilation Light System 150w hps Complete (Alien)
Luchtcirc.: PC fan 120x120mm Sharkoon 136,6m3/h
(2x in, 2x uit. Aangesloten op nokia laders)
Koolstoff.: Ben nog druk bezig met ideeën voor het zelf maken van een filter. Er is genoeg te vinden op het forum om me mee bezig te houden ^^ Ik heb een goede capaciteit afzuiging van de pc fans. het zijn geen 'standaard' fannetjes
moet lukken!? iemand tips?
wordt vervolgd..
Scrog: 40cm boven rand van de 11l pot het scrogframe. Ik gebruik hiervoor kippengaas met 5cm ruimte tussen de 'ruiten' (foto's komen nog!)
Plantsoort: BigBang gefeminiseerd 2x (Greenhouse)
Ontkiemen: Sproud pads. "Deze pads zijn gemaakt van kokos wat zorgt voor een uitstekende balans tussen zuurstof en water. Kokos is uitermate geschikt voor jonge cannabis of marihuana plantjes. Deze pads zorgen voor een optimale ontkieming en wortel ontwikkeling."
Voeding: Wortelstimulans / Supermix NPK 5-2-4 / PK13-14. Verschillende voeding door de diverse groei/bloei stadia heen
"De Kast" 210cm x 85cm x 40cm
Dicht & zonder gaten ^^
Kast zo goed als leeg. Het Scroggframe komt op het 2e 'randje' van onder ^^
Dat is 40cm boven de 2 11l potten welke in de kast komen. Scroggen kan normaal lager maar ik ga kweken vanaf zaad en verwacht wel enige strekking. Ik pot de planten over met grond nét tot de lob blaadjes.
1e aanpassing in de kast = isolatie (dunne radioatorfolie)
naden afgedicht met reflect. tape.
Oldschool Hychrometer
Zowww that's it for this post ! tijd voor een dikke baffel
Updates volgen! Als de kast klaar is en de lamp aangaat komt er net als met de buitenkweek van vorig jaar.. een kweekverslag
Als mensen tips of ideeën hebben.. throw them at me!
Het plan:
Kast in de woonkamer ombouwen tot microscrogghok @ 150w HPS
Lamp: Assimilation Light System 150w hps Complete (Alien)
Luchtcirc.: PC fan 120x120mm Sharkoon 136,6m3/h
(2x in, 2x uit. Aangesloten op nokia laders)
Koolstoff.: Ben nog druk bezig met ideeën voor het zelf maken van een filter. Er is genoeg te vinden op het forum om me mee bezig te houden ^^ Ik heb een goede capaciteit afzuiging van de pc fans. het zijn geen 'standaard' fannetjes
Scrog: 40cm boven rand van de 11l pot het scrogframe. Ik gebruik hiervoor kippengaas met 5cm ruimte tussen de 'ruiten' (foto's komen nog!)
Plantsoort: BigBang gefeminiseerd 2x (Greenhouse)
Ontkiemen: Sproud pads. "Deze pads zijn gemaakt van kokos wat zorgt voor een uitstekende balans tussen zuurstof en water. Kokos is uitermate geschikt voor jonge cannabis of marihuana plantjes. Deze pads zorgen voor een optimale ontkieming en wortel ontwikkeling."
Voeding: Wortelstimulans / Supermix NPK 5-2-4 / PK13-14. Verschillende voeding door de diverse groei/bloei stadia heen
"De Kast" 210cm x 85cm x 40cm
Dicht & zonder gaten ^^
Kast zo goed als leeg. Het Scroggframe komt op het 2e 'randje' van onder ^^
Dat is 40cm boven de 2 11l potten welke in de kast komen. Scroggen kan normaal lager maar ik ga kweken vanaf zaad en verwacht wel enige strekking. Ik pot de planten over met grond nét tot de lob blaadjes.
1e aanpassing in de kast = isolatie (dunne radioatorfolie)
naden afgedicht met reflect. tape.
Oldschool Hychrometer

Zowww that's it for this post ! tijd voor een dikke baffel
Updates volgen! Als de kast klaar is en de lamp aangaat komt er net als met de buitenkweek van vorig jaar.. een kweekverslag

Als mensen tips of ideeën hebben.. throw them at me!

Comment