Re: Eerste kweek.. in big tower pc
ehhh wat berijk je daar mee??? gaat je plantje dan beter groeien? doordat je case dan zwart is kan hij alleen maar warmer worden en dat is al een probleem bij micro kweek.
Eerste kweek.. in big tower pc
Collapse
X
-
ik maar een negatieve reactie en dat is dat je die kast moet opvoeren man!
spuit hem metallic zwart met een mat groen wietblad.
ontdek een water geef systeem via de kaartlezer en de cd speler!Leave a comment:
-
Tie-rips branden door, heb het zelf al mogen ondervinden. BumpLeave a comment:
-
Er komt licht uit je kast er kan dus ook licht in. als je plantjes niet volledig donker staan krijg je problemen om ze in de bloei te krijgen.
GrtzLeave a comment:
-
-
ziet er allemaal knap uit volgens mij =DLeave a comment:
-
Hey Ganjax,
Klinkt goed, maar ik ben niet zo thuis in de doe-het-zelf wereld. Heb je hier een voorbeeld (of plaatjes) van dan weet ik wat ik moet kopen in de bouwmarkt.
ThxLeave a comment:
-
Voor je lampen te monteren kan je met kleine winkelhaakjes werken die je vastzet op je kast, dan doe je spanringen om het socket van je lamp. De winkelhaak schuif je dan tussen je spanring en het socket van je lamp,dan vastzetten maar draai de spanring niet te vast.
Greetz.Leave a comment:
-
Update!!!
Heb lang zitten nadenken
over hoe ik de lampen nou tegen het "plafond" van de kast krijg en uiteindelijk kreeg ik vandaag het idee om gewoon tie-rips te gebruiken, maar toen ik daarnet de kast opende kreeg ik een verrasing voor me kiezen. De lichtval boven is er namelijk afgevallen 
Maakt opzich niet uit, want ik was er toch al niet tevreden mee. Daarom eerst maar eens een nieuwe gefixt:
P3010024..jpg is nu P3010025..jpg geworden.
Daarna waren toch echt de lampen aan de beurt. Heb ze als volgt opgehangen.
P3010028..jpgP3010027..jpgP3010026..jpg
Ze zitten wel dichtbij het plafond, maar hoop dat dit niets uit maakt. Ik hoor het graag als dit wel erg is.
Enige dat ik nu nog hoef te doen is de kabels wegwerken en ze aan mekaar solderen.
P3010030..jpgP3010029..jpg
Zoals te zien is, is de kast (van buiten) nog lang niet lichtdicht, maar dat maakt niet ui voor wat er binnen gebeurd.... toch?
Alles draaid nu even proef met de meter erin om alles een beetje door te meten ben benieuwd
Leave a comment:
-
cool man
ik ga een coolermaster stacker zoeken , en iets gelijkaardigs bouwen
en als ik me niet vergis moet je inlaat lichter zijn dan je uitlaat
anders krijg je overdrukLeave a comment:
-
Hey,
Weer even een update! De dag na de eerst post ben ik naar de karwei gegaan om wat spullen te halen.
4x spaarlampen van phillips
4 fittingen
Seconde lijm
Radiator Folie
Kroonsteentjes
Verlengsnoer 2M
Ductape
---------------
50,- Viel me al met al nog mee.
Weekend geen tijd gehad dus vandaag maar eens aan de slag gegaan.
Eerst eens de fittingen gemaakt voor de lampen. Door de verleng snoer te gebruiken als aansluitmateriaal heb ik nu 4 mooie lampen + fittingen
.
Daarna was de PC weer aan de beurt. Eerst de achterplaat en vervolgens de zijkanten (vanuit het plaatje gezien.
Kabels voor de ventilatoren lopen naar boven toe en vanuit daar lopen ze naar een oude 12V adapter. Ze maken heel weinig lawaai
.
Daarna geprobeerd de lichtvallen te maken voor de ventilatoren..... Dat viel echt tegen! Gelukkig heb ik met behulp van (veel) ductape er toch nog iets van weten te maken.
Ze werken allebei (ze houden licht buiten), maar de werking van allebei is wel een stuk minder. Niet onverwacht maar ik kon er niet meer van maken.
De bovenkant heb ik nog even open gelaten, omdat ik nog niet echt een idee heb hoe ik de lampen erin ga verwerken. Dacht zelf aan de verpakking van elke lamp te wikkelen met de overige radiator folie en de fittingen hierop te plakken.
Heb geen zin (en boor) om gaten in de kast te maken dus hier moet ik nog even over nadenken. Suggesties zijn welkom!!!
Zo dat was hem weer even. Zodra ik een iets bedenk voor de lampen ga ik dit weer verwerken. Totdan lekker nadenken
.
Laters..Attached Files- P2160001.jpg (101,4 KB, 155 views)
- P2160008.jpg (30,5 KB, 107 views)
- P2160009.jpg (31,3 KB, 111 views)
- P2160011.jpg (84,2 KB, 113 views)
- P2160012.jpg (136,0 KB, 146 views)
- P2160013.jpg (80,3 KB, 119 views)
- P2160015.jpg (93,5 KB, 118 views)
- P2160017.jpg (176,8 KB, 127 views)
- P2160020.jpg (79,4 KB, 125 views)
- P2170022.jpg (169,2 KB, 144 views)
Leave a comment:
-
Jahhh lache man! ben benieuwd, ga het zekers volgen. Ik ga zelf binnekort ook een pc kastje in elkaar draaien ^^ net als een dikke J!
smoke it!Leave a comment:
-
whola
nog een pc kweek
wordt leuk om te volgenLeave a comment:

Leave a comment: