Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jullie van mijn kweekhokje?? (Tips)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat vinden jullie van mijn kweekhokje?? (Tips)

Korting op 420shop
    Hallo, dit is mijn kweekhokje in de schuur!!

Ik gebruik 4 spaarlampen (Phillips Tornade 23Watt 827)
    Ik heb het hokje met piepschuim geïsoleerd en het piepschuim met zwart-wit folie bedekt.

Op dit moment hangen er 2 tl-buizen koelwit in het hokje voor het voorgroeien van mijn plantjes.
    Na het groeien komen er 4X Phillips Tornade 23Watt 827 in te hangen. Het worden er misschien nog 6.

Ik heb de naden waar licht door heen kwam dichtgemaakt met ducktape en afplaktape.

Verder heb ik een kleine pc fan als inlaat en een grote als afzuiging. Wel moet ik zelf nog even een koolstoffilter knutselen want, mijn ouders mogen het niet weten. Ze denken namelijk dat ik daar tabaksplanten ga kweken. Zou het helpen tegen de stank als ik zelf een koolstoffilter knutsel. Ik heb namelijk al kool uit de aqariumwinkel.

Ik gebruik zwaar bemeste grond van b`cuzz kilomix. Kan ik daar trouwens meteen mijn net ontkiemde plantjes in doen?

De voeding die ik gebruik het B`cuzz aardevoeding A+B en ook gebruik ik Bloombastic voor de bloei.

Wat is trouwens de juist temperatuur en luchtvochtigheid?

Ik het trouwens zonder lamp 69 cm ruimte en ik ga de autoflower green-O-Matic kweken dus zou ik dat redden. Ze zeggen dat hij 30-40cm word...

Op dit moment zit er ook een koolstoffilter op geknutseld, ik hoop dat het gaat werken.

IMG_0365..jpgIMG_0364..jpgIMG_0366..jpgIMG_0363..jpgIMG_0371..jpgIMG_0367..jpgIMG_0370..jpgIMG_0368..jpgIMG_0369..jpg

Re: Wat vinden jullie van mijn kweekhokje?? (Tips)

Ik gebruik zwaar bemeste grond van b`cuzz kilomix. Kan ik daar trouwens meteen mijn net ontkiemde plantjes in doen?
    Nop, zaailingen houden niet van mest, hun wortel verbrand. pas na drie weken in voorbemeste grond ompotten. Je start in zaai/stekgrond of een lichtmix.

Wat is trouwens de juist temperatuur en luchtvochtigheid?
    temp niet boven de 28 en niet onder de 18. liefst zo weinig mogelijk temp. schommelingen. in ieder geval niet groter dan 8 graden, minder schommelen is beter.

LV in de groei boven de 60 % houden in de bloei zakken naar 40 %

Grtz

Comment

Bezig...
    X