Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binnenkweek :Sneak preview

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    binnenkweek :Sneak preview

    Korting op 420shop
    Het bleef maar zweven in mijn brains, doorgepakt en bij elkaar gekocht,,

    nu eerst wachten op mijn buiten kweek,,zodat ik die kan drogen,,na het drogen start ik een kweekje
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Zeg maar zo, Keep It Simple

    #2
    Ja, eh, zouden er geen beestjes in die buitenwiet zitten?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • renoir68
      renoir68 commented
      Editing a comment
      daar ontkom je niet aan,,,na het drogen is het een kwestie goed reinigen van mijn kast.

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      En je potten en je filter en je slangen en alle hoeken en kieren en gaten enz. Doe jezelf een plezier en laat buiten wat buiten is. Er zijn beestjes die zich verstoppen en die kunnen zich maanden schuilhouden om vervolgens genadeloos toe te slaan. Zonde van zo'n mooie nieuwe kast.

    • renoir68
      renoir68 commented
      Editing a comment
      Heb maar besloten om buiten de kast te drogen,, heb plek genoeg thuis,, je kunt beter voorkomen,,

    #3
    leuke kas t wat voor lamp heb je erin? kunnen we hem alvast afzeiken
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • renoir68
      renoir68 commented
      Editing a comment
      @ QnQ..dan is jou kweekruimte groter dan die van mij,,,zoveel licht op 60 bij 60 is te veel. lijkt me?

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Als je plantjes gezond zijn is het niet snel teveel.
      60x60 ook hier. 160W totaal, uit 4 cobs. Da's niet teveel.

      Mja, lekker eerst eens zien hoe het met deze gaat toch.
      Wie weet kom je met deze ook goed uit.

    • renoir68
      renoir68 commented
      Editing a comment
      Ja dat is mijn gedachten ook, en ik ben geen elctro techniekus,,dus het is voor mij compleet nieuw verhaaltje, want achter die 4 leds zit ook weer een travo,,en hoe zit het dan met een tijdklok, want die zit in er bij mij in gebouwd,enz

    #4
    5000 k is groei licht ga je die ook voor de bloei gebruiken?
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • renoir68
      renoir68 commented
      Editing a comment
      Het is voor mij nog een experiment om binnen ta gaan kweken,,heb daar ook geen ervaring mee,,kweek al wel wat jaren buiten,,dus,,,ik laat het wel op me af komen hoe zon plantje ontwikkelt,,,ik ben niet van plan,om 4 planten in mijn kastje te zetten,,maar gewoon 1,,een bijzonder soort,,

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      https://www.greensell.nl/a-50590459/...r/#description

      Dan heb je hier toch meer aan? Goedkoper en lager stroomverbruik.

    • renoir68
      renoir68 commented
      Editing a comment
      Dan mag jij mij dat uitleggen 1 zo'n spot, of moet ik er 2 nemen,,,en hoe zit het dan met de bloei, dat licht is toch totaal ander spectrum?

    #5
    Ik ga hier ff verder. De 2530 is opgevolgd door de 3070 en die op zijn beurt door de 3590. Allemaal top materiaal, maar je zou daar 289 euro betalen voor 2 cobs die geen 10 euro per stuk meer kosten en wat led diodes die niet bijster veel dieptestraling hebben. Die 3590 in de 3500K kleur is gewoon een complete lamp voor groei en bloei, ben er al tot bijna 1,6 gram per watt mee gegaan. Of je er 1 of 2 moet nemen moet je zelf weten. Wil je van die ene plant een 60-70 gram oogsten of eerder 120-130? Voor 320 euro heb je de diy set met 4 stuks voor 80 op 80. Het is maar wat je van plan bent. Maar 289 euro voor oude cob technologie met wat led diodes is veel te veel geld voor wat het is.

    Comment


    • renoir68
      renoir68 commented
      Editing a comment
      Ik begrijp je verhaaltje een beetje,,,ontwikkeling van leds staat niet stil en gaat snel,,vooral in energie zuinig verbruik,,toch behaal je met de oude cob toch goede resultaten,
      consumtie van 205 watt ten opzichte van 160,,is wel om over na te denken,,,
      Ik probeer eerst een kweekje met deze lamp (oude cob) die ik niet voor dat hele bedrag gekocht heb 200 pleuries, en dan in de toekomst kijken naar zon spot led,
      Zal zeker de ontwikkelingen van led licht in de gaten houden,,,en op 60 bij 60 heb ik er maar 1 nodig.
Bezig...
X