Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verlichting koelkast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verlichting koelkast

    Korting op 420shop

    #2
    Voor de warmte hoef je niet bang te zijn als je je lucht afvoert naar buiten.
    Belangrijkste is dat je alles veilig aansluit.

    Goedkoopste goede oplossing voor verlichting zijn spaarlampen.
    Al raad ik je aan een aantal verschillende microkweekverslagen te lezen voor je besluit wat je wil.

    Succes!
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment


      #3
      Bedankt voor je reactie misty! Ik heb al veel kweekverslagen gelezen maar zie het bos door de bomen niet meer ....

      Comment


        #4
        Het is lastig dat begrijp ik, maar je zal toch zelf even moeten kijken wat voor jou de beste uitkomst is.

        Met spaarlampen ben je voor een paar tientjes klaar en heb je in de juiste kleuren voor de juiste fase goede
        functionele verlichting.

        Een leuk goed ledpaneel kost al snel een paar centen, maar er zijn al lampen in het topsegment die je zo rond 250 euro kan kopen.

        Dan heb je ook nog de led balken of led strips die ook zeer geschikt zijn voor een lagere ruimte, maar de prijs en kwaliteit verschillen nogal en
        aangezien ik er geen ervaring mee heb kan ik je dan ook niet adviseren hierin

        Zelf ben ik helemaal over op cob led ,een redelijk betaalbare tussenoplossing die zeker niet onder doet voor welke vorm van verlichting dan ook.

        Ik ga dit weekend een paar cob leds in de verkoophoek zetten, cxb 3590 aan 70 euro per stuk,
        Deze zijn slechts enkele weken gebruikt maar zijn anders dan de cobs die ik al had dus dat is voor mij niet handig vandaar.dat ze
        weer vervangen gaan worden.
        Deze kunnen redelijk dicht op je plantjes (tot op 25 cm) maar hebben een eigen hoogte van ongeveer 10 cm.

        En zo heeft elke verlichting zijn eigen voor-en nadelen, dat is dan het afwegen tegen elkaar wat je belangrijk vindt aan een lamp om tot de juiste te komen
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment


          #5

          Comment


          • misty
            misty commented
            Editing a comment
            Deze pakken per stuk 65 "echte" watt uit de muur.
            En die variatie is idd groot, ook in mijn geval ,een te groot verschil met mijn andere lampen.

            Of het voor die koelkas geschikt is... weet het niet echt, een maximum hoogte van 65cm voor je plant inclusief de pot is echt wel een uitdaging.

          #6
          Tneon ?

          Cobs of led lijkt me moeilijk haalbaar.
          Zo hoog is een tafelmodel koelkast niet van binnen toch ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Tsjara
            Tsjara commented
            Editing a comment
            Nee, de hoogte is 100 cm van onderkant tot boven langs binnen gemeten. Tneon zal ik eens opzoeken, nog niet veel over gelezen! Bedankt!

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Oh dat valt nog best mee.
            Ik zag dat er bij de micro-kweekverslagen ook wat koelkastkweekjes zijn, misschien zie je daar iets.

          #7



          Comment


          • Tsjara
            Tsjara commented
            Editing a comment
            Foto’ s komen er niet bij te staan ...
        Bezig...
        X