Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hokje uitbreiden of ander idee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hokje uitbreiden of ander idee?

    Korting op 420shop
    Zonnige zondag allen,

    Wegens (weeral) een hoogteprobleem denk ik er aan om op mijn hokje een 2de hokje te maken voor de koolstoffilter. Zoals op de foto te zien kan ik zo zeker 15 tot 20 cm hoogte winnen.

    Dus ik wil de filter dan in een hok op het bestaande hok en het "filterhok" dat er op komt is net groter dan de filter en open onderaan. In het bestaande hokje maak ik dan een rechthoekig gat iets kleiner dan het "filterhok" en daar ze ik het "filterhok" op zodat ik de lamp 15 tot 20 cm hoger kan hangen.

    Lijkt dit een goed idee? Want de filter buiten het hok hangen gaat m.i. niet want de filter heeft maar 1 opening voor de buis en de afvoer gaat naar buiten.

    Iemand nog een geniaal idee op deze zonnige zondag? Of komende week want ik heb ondertussen de hoogste toppen een knakje gegeven.

    Alvast bedankt en prettige zondagavond gewenst!

    ​​​​​​​Grtzzzzzz
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Ander idee.
    Koop een hogere kast haha.

    volgende x iets meer lst toepassen
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      Hehehe Weske . Hogere kast lukt niet op die plaats of de boiler moet weg vroeger lst'en is zeker een goed idee voor volgende keer! Thx

      Kastje had ik zelf op maat gemaakt voor onder de boiler ...
      Last edited by Tsjara; 15 September 2019, 17:39. Reden: Laatste zin toegevoegd

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Ja dat wist ik niet sorry maar dan zou ik idd gaan voor toppen om de plant breder te krijgen en dan iets meer low stress training dmv binden

      #4
      Last edited by QnQ; 16 September 2019, 07:24. Reden: 5 posts samengevoegd - er is ook een wijzig knop ;-)

      Comment


      #5
      Hokje erop maken kan. Het moet wel helemaal luchtdicht zijn dan.
      Ik heb daar ook eens mee gestoeid vroeger en heb toen de filter verticaal in een hoek gehangen zodat er middenin meer ruimte omhoog is voor de lamp.
      Je kunt ook door een filter blazen, maar als de lucht naar buiten afgevoerd wordt kan dat niet.

      Er bestaan ook inline filters van CAN, da's misschien een idee voor als je aan een nieuwe toe bent.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #6

        Comment


          #7

          Comment

          Bezig...
          X