Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek met 2 x 120w LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: 1e kweek met 2 x 120w LED

    geloof me 500 gram nat wil niemand.zeker niet met blad eraan.

    Comment


      #77
      Re: 1e kweek met 2 x 120w LED

      45 gram?
      The more I see, the less I know, the more I like to let it go

      Comment


        #78
        Re: 1e kweek met 2 x 120w LED

        Beste mensen,

        Na drogen en lekker afrijpen van de wiet heb ik het maar eens gewogen. Het is op zich niet zo verkeerd want ik kwam op 88gram droog wiet uit. Op zich niet zo fout voor al de koude nachten en mijn allereerste kweek zonder ervaring of voorkennis.
        Het is wel sterk, en heerlijk om te smoken. Helaas geen foto want mensen gaan vaak door fotos in mijn tellie en een psycho rood blauwe foto valt op met canna bladen.
        Mijn excuses.

        Ik heb er nu een 65w bloeilamp erbij gezet ne begin zsm met de volgende ronde.

        Alleen zit ik er weer mee.. ik heb 2700k en 4000k spaarlampen vor de voorgroei, heeft iemand enig idee of ik deze in combinatie kan gebruiken voor de voorgroei van de planten?

        Jay

        Comment


          #79
          Re: 1e kweek met 2 x 120w LED

          Dat is ongeveer wat je kunt verwachten met 240 watt aan leds. Is het gewogen droog gewicht met of zonder stengels? En nu maar afwachten op de beloofde 3e kweek met 700 gram. Of geloof je daar nu zelf ook niet meer in?

          Comment


            #80
            Re: 1e kweek met 2 x 120w LED

            het groeien ging juist goed verzin iets om er bij te hangen voor het bloeien

            Comment

            Bezig...
            X